2013. április 4., csütörtök

Facebook-os nyereményjáték vége!

Sziasztok!

A facebook ismét sz*rakszik és nem hagyja, hogy képet töltsek fel. Ez úgy utálom benne!
Így ide rakom ki a képeket, hogy mikre kellett tippelni, illetve hogy kik a nyertesek.

Nos jöjjön az első háztartási kisgép amelyre tippelni lehetett:

Ed Hardy - Geisa Hajszárító

Őt már nem régiben ki is tettem a facebook-ra, hogy a JOY magazin online vásárlási kupon kódjával rendeltem meg.
IMÁDOM!

A második pedig:

Toni&Guy  - Jumbo Tong Hajsütővas

És most jöjjön a sorsolás és a nyertesek:


A nyertesek:
 
Beatycrumps

Hajnalka Kecskeméti

Ildikó Fodor

Gratulálok a nyerteseknek!

Kérlek Titeket, hogy küldjétek el nekem a címeteket az ivetthe@citromail.hu-ra vagy a facebook-os oldalon üzenetben.

Erre vasárnap éjfélig van lehetőségetek! Amennyiben ezt nem teszitek meg új nyertest hirdetek!

Köszönöm, hogy velem játszottatok, bár kicsit csalódott vagyok, hogy ennyire kevesen játszottatok :(

xoxo

1 megjegyzés:

  1. Én is nyertem, de szuper! :-)) Köszönöm szépen! :-)) Írok is Facebook- on! :-)))))))))

    VálaszTörlés