2013. március 13., szerda

Vélemény: BOMB Cosmetics ~ Légy merész sampon

Sziasztok!

Már januárban bemutattam nektek a BOMB Cosmetics-es rendelésemben a Légy merész sampont.
Most pedig véleményezem is nektek, mert véleményem szerint ezt a sampont mindenkinek meg kell ismernie. Na most jól lebuktattam magam... :)
Na se baj! 
Nos sok reményt fűztem hozzá, mivel nem találtam akkor még meg a számomra tökéletes sampont. Ugyanis egy idő után minden sampont megszokott a hajam. És így csak egy ideig voltak megfelelőek.
Na de ez?!



OoooÓóóó :)
Imádom!
Már 2hónapja ezt használom és nem szokott hozzá a hajam, mindig ugyanolyan tökéletes az eredmény.
Ami azt illet Anyukám is ezt használja és neki is ugyanilyen jó róla a véleménye.
Na és hogy mennyi fogyott belőle!? Kb most a fele az eredeti méretének és 2en használjuk és mindkettőnknek középhosszú a hajunk.
Ami a hajamat illeti nekem korpás-zsíros volt, a "legjobb" mix...
Sajnos megszűnni ezzel a samponnal sem szűnik meg a próbléma, de 4-5napott simán kibír a hajam, tehát nem lesz zsíros látszatú/érzetű és nem is viszket a korpától. Tehát számomra abszolúte megfelel!
Az ára sem vészes: 1 500 Ft körül van és 50g

És azt az aranyos négylevelű lóherét ami mellé van csomagolva azóta a pénztárcámban hordom, hát ha szerencsét hoz :)

És biztos, hogy ha elfogyott rendelek majd még belőle, sőt gondolkodom a többi fajta megvásárlásán is! Hajt a kíváncsiság :)

Sok ismerősömnek ajánlottam, mert szerintem tényleg csodára képes. Én ajánlom mindenkinek!

Ezen az oldalon érhető el: http://furdogolyok.hu/hu/

Ti ismeritek a BOMB Cosmetics-et?
Van tőlük kedvenc terméket, mi?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése