2013. március 22., péntek

2013 sáljai

Sziasztok!

Mivel oda kint még eléggé hideg van és el kél egy jó kis sál a nyakunkba, most hoztam nektek egy "kis" szemezgetni valót. Hamarosan úgyis itt a Glamour hétvége, lehet majd vásárolgatni :) (Bár remélem akkor már nem lesz ilyen hideg)

Nézegettem, hogy most igazából minden divat, a virágos, a kockás, a pöttyös, a csíkos, az egyszínű, a rojtos. Tehát mindenki megtalálja a magának tetszőt és nem is lő mellé a trendet illetően sem :)

Ami engem illet van már kb egy raklapnyi sálam, de még mindig tudnék venni, nagy önuralom kell :D



























És a poén :D

:D :D :D 

Ti milyen sálak kedveltek jobban?
Kör? Egyenes?
Kötőt-nagy, vékony-kicsi?

xoxo

1 megjegyzés:

  1. Nagy sálgyűjteményem van nekem is, de úgy érzem, még mindig szükségem lenne egy-két új darabra :D Az utolsó képen pedig nagyon jót nevettem :D

    http://www.highheelsandcakes.blogspot.hu/

    VálaszTörlés