2013. január 16., szerda

Jó könyvet, jó áron, a postán?!

Sziasztok!

Épp most jövök a postáról, csekk feladás volt a küldetésem kutya sétáltatással egybekötve.
Már feltűnt egy ideje, hogy a  postán lassan mindent lehet kapni: üdítőt, kekszeket. Régebb óta lehet könyveket is, de valahogy sosem néztem meg őket gondoltam idős öreg mamikáknak való a faluba akik nem járnak nagy könyves boltokba, de mégis legyen mint olvasgatniuk. 
Na de most, megnéztem őket! És amilyen szerencsés vagyok épp az akciós kupacban kezdtem keresgélni.
Tudni kell rólam, hogy sosem voltam valami naaaaagy olvasós, általában még az iskolában feladott kötelező olvasmányokat sem olvastam el. Na de ez mostanában megváltozott, sőt karácsonyra még könyvet is kértem (és kaptam is :P).
Na de hogy vissza térjek a témámhoz, szóval megnézegettem a kupacot és két könyvet már magaménak tudhatok:
 
 Az áruk pffff 2 980 Ft helyett: 690 Ft

 Emily Giffin ~ Zűr van babám!
Minden nő gyerekre vágyik. Vagy mégsem?

Susan Donovan ~ Csábíts el!

Már alig várom, hogy elolvashassam őket!
Most éppen a karácsonyi könyvemet olvasgatom melynek a címe: Egyetemista lány támogatót keres
Már a címe is szaftosan hangzik nem de?

Legyenek olyan bejegyzések melyekbe bemutatom a könyveket amiket olvasok?
Ti mennyit olvastok?
Mi a kedvenc olvasmányotok?
Tudtátok, hogy ilyen jó könyvek vannak a postán?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése