2013. január 3., csütörtök

BOMB Cosmetics rendelésem

Sziasztok!

Aki követ facebook-on  azt már tudta, hogy nem rég rendeltem a furdogolyok.hu -ról. 
Ma megérkezett a csomag és ezt szeretném nektek bemutatni.
Tudjátok, hogy vevő vagyok az új dolgokra így szinte csak újdonságokat rendeltem :)

Akkor álljunk is neki!

 Először ha megengeditek szeretném kicsit bemutatni nektek a BOMB Cosmetics-et. Én is csak nem rég fedeztem fel őket de máris a szívembe zártam őket:
- A fürdőgolyók, natúr szappan termékek sheavaj és kakaóvaj felhasználásával készülnek.
- Minden egyes tusfürdő, testápoló és testradír parabén és nátrium-laurit-szulfát-mentes (SLS).
- A BOMB Cosmetics minden terméke minőségileg ellenőrzött.
- Amit csak lehet, újrahasznosítanak és a csomagolásaikat is lehetőleg újrahasznosított anyagokból készítik el.
- Biztos lehet afelől, hogy egyetlen alapanyagukat sem tesztelték állatokon, és egyetértenek a vezető állatjogi szervezetek tevékenységeivel. A BOMB Cosmetics hisz abban, hogy sem az állatok, sem az emberiség, valamint környezetünk sem szenvedhet kényeztető szokásaink miatt.

 Az élet napos oldala szappan
Pacsuli és lime illóolajjal 100g

Csipkebogyó szüret Arclemosó gél
Rózsa és geránium illóolajjal 200ml

 Banánhéj Fürdőgolyó
160g

 Hóember Fürdőgolyó
Édesség Fürdőkrém 
(Ezt a videóban rosszul mondtam ez nem fürdőgolyó!)

Légy merész sampon
Szantálfa és vetiver 50g


És íme a videó amit készítettem nektek:


A csomagért fizetett összeg: 7 240 Ft

Nekem mind nagyon tetszik ami benne van, legszívesebben most beledobnám az összeset egy nagy kád vízbe és beugranék melléjük :)

Ééééééés most a karácsonyi termékekre 40% kedvezmény van!

Ti már rendeltetek erről az oldalról?
Mit?
Mi a véleményetek erről a márkáról?
Számotokra lényeges, hogy természetes alapanyagokból készüljenek a termékek amelyeket használtok?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése