2012. december 1., szombat

Novemberem képekben

Sziasztok!

Mivel a heteimről nem készül elegendő kép egy-egy heti bejegyzéshez, így úgy döntöttem, hogy hónapokra bontom így talán már értelmesebb, nem csak pár képpel szolgálhatok.
Fogadjátok sok szeretettél :)

 Házi hambi

 Anyucival vásárolgatás, somlói & forró csoki

 Tököltem

 Utaztam

 Bp, Cactus nyámiiiii

 Palacsinta est

 Barátnőm alkotása

 Még mindig utazom...

 Huuuuh, IMÁDOM

 H&M, a külső megfogott

 Betegeskedtem...

 Körmösnél voltam! :) IMÁDOM

 Ecsetet mostam

 Nem is rossz, DM magazin

 Nyámiiiii

 Imádom a káposztasalit, legyen recept?

 :P

 Nem csak a film jó!

 Buliztunk V.A.D.

 Barátnőm cuki kutyija, együtt ébredeztünk 

 Moziztunk

 Bejött az élet!

 Kunyi manó <3

xoxo

Nektek hogy telt a november?

3 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyos a kis yorki:DDD IMÁDOM!

    VálaszTörlés
  2. uhh, az a somlói honnan?? :)

    VálaszTörlés
  3. A somlói az Oroszlányi Fanni fagyizóból van és a forrócsokit is érdemes megkóstolni :)

    VálaszTörlés