2012. november 21., szerda

Narancsszezon

Sziasztok!

Mivel itt a narancsszezon és én megígértem, hogy hozok nektek narancsos arcmaszkokat így neki álltam keresgélni. Hát mit ne mondjak voltak csalódások... Nem vagyok túl elégedett az eredménnyel de azért megmutatom nektek, hogy mire jutottam.

1.) 
Natúr joghurt & méz & narancslé (facsart) & narancshéj reszelve

2.) 
Simán a kifacsart narancslével töröljük át az arcunkat és hagyjuk hatni kb 15percig. Többször is kenjük be a narancslével amikor érezzük, hogy száradni kezd.

3.)
Narancslé (facsart) & arckrém & kevés hintőpor, hogy krémes állaga legyen

4.)
Narancslé (facsart) & krumplicukor (Ti már hallottatok róla?) -> szénsavas pakolás
Kipróbálnám! :)

5.)
Egy narancs levét csavard ki, alaposan keverd össze néhány csepp grapefruitmag-kivonattal, és annyi zabkorpával, hogy kenhető masszát kapj.

 Ti ismertek valamilyen jó kis narancsos arcmaszkot?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése