2012. november 29., csütörtök

Bőrgyógyásznál jártam II.

Sziasztok!

Ma ismét arról számolok be nektek, hogy bőrgyógyásznál jártam az arcom miatt. Ugyanis az előzőleg fel írt szerek nem hozták a kívánt eredményt :( 
Vissza mentem és egy másik bőrgyógyász rendelt akkor. Be kell valljam nem bántam, a mostani egy hölgy volt. Rendesen megnéztem az arcom, megvizsgált! Majd elmondta mi is a problémám. Ami nem mást mint olyan pattanások amelyeknek nincs "kivezető nyílásuk" így igazán nehéz őket kezelni vagy bármit is kezdeni velük. (Remek, mi?!) Így ő felírt 2 másik krémet, hogy azokat használjam. Amiket az előző doktor felírt azokat pedig ne. 
Az ő általa felírt 2 krém:
LaRoche-Posay - Effeclar Duo
Skinoren (ennek volt doboza, de amire eljutottam a fotózásig már nem volt meg, bocsánat!)

Azt is mondta a doktornő, hogy ha ezek a szerek sem vállnak be akkor még kipróbálhatunk 1 gyógyszert, de a mellé fogamzásgátlót kell szednem.
 
Nos akkor jöjjön az "élménybeszámoló":
:( :( :( Még rosszabb lett a helyzet! Szörnyű! Sok pattanásom begyulladt és nagyon fájdalmasak lettek, na és nem mellesleg kib*szott csúnyák! Sminkkel is csak nehezen tüntethetőek el. Fáj amikor valami hozzáér a bőrömhöz pl: sál, fáj ahogy megmosom az arcom, ahogy kenegetem a krémekkel, ahogy sminkelek. Egy szó mint száz minden fáj. Eljutottam arra a szintre, hogy smink vagy legalábbis korrektor nélkül nem lépek ki az utcára :( Szomorú és elkeserítő a helyzetem... 

Most pár napja végre eltudtam szedni egy újabb fogamzásgátlót, becses nevén: Volina. Egy hónap múlva kell vissza mennem a nőgyógyászomhoz, hogy beszámoljak neki, hogy vált be a gyógyszer. Tehát van egy hónapja a Volina-nak, hogy alkosson valamit a bőrömmel. Ha ez nem következik be megkérem az orvosom, hogy írja fel nekem a legelső gyógyszerem: Yesminelle. Számomra most fontosabb, hogy szép legyen a bőröm mint hogy napra-órára pontosan beálljon a menzeszem. Lehet, hogy ez sokatoknak felelőtlenségnek tűnik, de annyira feszélyezz a csúnya arcom és a fájdalom, hogy nekem ez többet ér.

Ha a Yesminelle sem hozza a kívánt hatást ismét bőrgyógyászatra megyek (a hölgyhöz!) és kérem azt a gyógyszert. Ha az sem hat nem adom fel! Új bőrgyógyászt keresek, új krémeket, új gyógyszereket, új kezeléseket próbálok ki! Nem hagyom, hogy így maradjak!

xoxo

8 megjegyzés:

  1. A tabletta: Yasminelle. De ha másban is gondokozol, akkor a Yadine sem rossz ugyanerre a problémára:)
    Mia

    VálaszTörlés
  2. Én gyógyszert szedek rá (Sotret). Nagyon sok rémhírt hallottam róla. Harmadik hónapja szedem, a második hét után látható eredménye volt. Nekem mellékhatása sem volt. Szerintem egy próbát megér a gyógyszeres kezelés, ha semmi más nem segít már.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Látom, te is sokat szenvedsz a bőröddel...nos nekem is volt vele régebben problémám, de már helyreállt és nem kell hozzá semmilyen gyógyszer sem :) Megmaradtam az egyszerű házi praktikáknál és nekem bevált :) Én kamillateával szoktam gőzöltetni a bőröm amitől felpuhul :) de ha pattanásos a bőröm és megmosom vele, akkor viszont szárítja :) nekem bevált :) nem tudom milyen fogamzásgátlót szedsz, hogy az mennyire hat a bőrödre...én ezt szedem:http://www.hazipatika.com/gyogyszerkereso/termek/jangee_3_mg_002_mg_filmtabletta/53556 és nekem mellette nincs semmi problémám a bőrömmel :) Ezt csak javasolni tudom, remélem tudtam segíteni és megoldódik a problémád :)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Jaj, köszönöm szépen a sok hozzászólást! :) Én is remélem, hogy hamarosan megtalálom a számomra megfelelő megoldást! Köszönöm a tippeket, ha tovább kell próbálkoznom mindenképp kipróbálom őket!

    VálaszTörlés
  5. Szia! Nem szoktam kommentelni, de mivel átérzem a helyzetet, ezért írok, bocsi, ha túl hosszú lesz :)

    Elég sokmindent kipróbáltam már én is a bőrömre az évek folyamán, pl. ezeket a La Roche termékeket is, nekem sem használtak, szerintem felesleges pénzkidobás, ahogy a Vichy és társai is.Ezek sajnos csak a tüneteket kezelnék (de sajnos azt sem), az okot nem szüntetik meg, ami ebben a korban hormonális :(

    Szedtem fogamzásgátlót is, azt hiszem Yasminelle-t vagy Diane-t, meg szedtem Sotretet (ami ugyanaz mint a Roaccutane és társai.) Ezek mind használtak, főleg a Sotret, 3 hét után már egyáltalán nem volt pattanásom. Viszont! Ezek elég durva szerek, nagyon erős májkárosító hatásuk van, nem eshetsz teherbe,mert súlyos magzatkárosító hatása van, depressziót okozhat, emiatt vannak országok, ahol betiltották, ... Nem mehetsz napra, szoliba stb. De aki ebben a helyzetben van, elkeseredettségében szerintem bármit megtenne, és nem érdekli a többi velejáró, csak szép legyen a bőre. A feketeleves azonban az, hogy miután abbahagyod a szedést, pár hónapig még szép, aztán újra a régi, vagy még rosszabb, persze vannak kivételek.
    Abból a szempontból is tájékozott vagyok a témában, hogy anyukám gyógyszerész, én orvos leszek, tehát nem csak "olvasgatok róla". Sajnos nem igazán van jó megoldás a dologra, mert ami nem árt, az nem is használ, ami használ, az sajnos lehet hogy többet árt :(
    A bio cuccokról, gyógytermékekről nem igazán tudok nyilatkozni, nem hiszek bennük, de ettől még lehet hogy valakinek ez válik be, ha más nem a placebó miatt :)
    Remélem, "magától" megoldódik a problémád, vagy sikerül egy megfelelő megoldást találnod.

    VálaszTörlés
  6. Igen Petra, én is azon az elven vagyok, hogy csak szép legyen az arcom. Jó,jó nem mindenáron! Én régebben is szedtem fogamzásátlót ill most is kell szednem, és vissza fogok térni a Yasminelle-hez, mert a mostani sem vált be (Volina). Így két legyet ütők egy csapásra :) Remélem hamarosan minden vissza áll a régi kerékvágásba és nem lesz szükségem plusz gyógyszerekre!

    VálaszTörlés
  7. Annyira átérzem a problémádat, mert én is így voltam pár éve, hogy már mindegy mit ad a bőrgyógyász csal használjon már. Nekem a Yasminelle semmit sem ért, én Diane-t szedtem fél évig, majd Gracial-t és azóta is azt szedem. Ez nekem helyre hozta az arcomat plusz miután lement a gyulladás én savas archámlasztáson is voltam, ami a hegeket csökkentette. Na szóval arra akartam kilyukadni, hogy kérdezz rá a Gracial-ra az orvosodnál, mert nekem bevált, hátha Neked is segít. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Eni a hozzászólásod! :) Még nincs 1hete, hogy szedem a Yasminelle-t, de már is jobb kezd lenni a helyzet. Szóval még bizakodom, hogy nem kell még plusz gyógyszert szednem, mert mindenki arról számol be, hogy ezeknek milyen durva mellékhatásai vannak. És nálam általában ezek elő is jönnek :S Szóval reménykedem. De ha nem válik be akkor felkeresek egy magánbőrgyógyászt és nem adom fel! :)

    VálaszTörlés