2012. október 18., csütörtök

Wedge ~ Az új mánia

Sziasztok!

Szerintem már számotokra is feltűnt egy új őrület aminek a becses neve a Wedge. Ez egy magasított sarokkal rendelkező sportcipő.
Nem tudom, hogy Ti hogy vagytok vele de nekem iszonyat mód tetszik! :) Külön felhívnám a figyelmeteket arra, hogy annyira sok változata van, hogy szerintem még egy-egy elegánsabb összeállításban is pompásan megállja a helyét.
Na de akkor beszéljünk kicsit részletesebben róla:
Isabel Marant tervezőnő alkotta meg. Idén indult hódító útjára, ami szerintem elég jól halad.
Üzletekben én annyira még nem találkoztam vele, de interneten már több helyről rendelhető.

Jöjjön pár kép bemutatásként:








Na ugye hogy mind találtatok olyat ami tetszett?! :)

Ahogy keresgéltem interneten arra lettem figyelmes, hogy a Tally Weil-ben lehet kapni. De ezt nem mondom biztosra, megpróbálom kideríteni és ha biztosra tudom kiírom facebook-ra. 

Pár internetes oldal ahonnan lehet rendelni:

Nektek mi a véleményetek ezekről a cipőkről?

xoxo

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jók, én a Deichmannban vettem :)

    http://www.deichmann.com/HU/hu/shop/markak/00008001132924/%C3%89ktalp%C3%BA%20f%C5%B1z%C5%91s%20bokacsizma.prod?r=5&c=3&filter_brand=graceland&st=PRODUCT&filter_category=6&filter_cat=markak/graceland&filter_brand_c=6&filter_brand_r=6

    VálaszTörlés
  2. Ne haragudj, nem kötekedni akarok, de a wedge csak a telitalpat jelzi :) A cipő "becses" neve wedge sneaker.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a pontosítást!

    Réks, nagyon jól nézz ki a cipőd! :)

    VálaszTörlés