2012. október 7., vasárnap

Stilusosan mint Whitney Port

Sziasztok!

Ma sok sok sok sok sőt rengeteg képpel jöttem hozzátok :) Ami az illeti még nagyon sokat tudtam volna nektek válogatni. Ez a bejegyzés amolyan inspiráció az öltözködéshez. Gondolom sokatoknak nem ismeretlen Whitney Port neve. Imádom a csajszit! Annyira jó a stílusa! Mindig tudja mihez mit vegyen fel és a persze az alkalomnak illőt. Mindig tökéletes mindig szép és ajjjj. Van hogy elegáns van hogy lezser, de az öltözködése, haja, sminkje, kiegészítői mindig rendben vannak. Odáig és vissza vagyok ezért a nőszemélyért :) Na de ennyit az én áradozásomról. Jöjjenek a képek, remélem nektek is legalább annyira fognak tetszeni mint nekem:















Na? Na? Na? Na ugye, hogy na? :)


xoxo

https://www.facebook.com/pages/Csupa-csajos-dolog/163925977058192

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése