2012. szeptember 22., szombat

Személyes

Sziasztok!

Ma egy személyes bejegyzéssel jöttem hozzátok. Remélem nem gond.

Azt hiszem elértem a teljes nem vagyok megelégedve magammal státuszt...
Egyszerűen mostanában annyira elegem van magamból, hogy kb tükörbe sem akarok nézni...

Nem tetszik a hajam... (ez a nem régiben elrontott ombree stílusnak tudható be)
Nem tetszik a szemöldököm...
Nem tetszik, hogy még mindig problémás és zsíros az arcbőröm (most kaptam új fogamzás gátlót)
E ^ miatt nem tetszenek rajtam a sminkek
E ^ miatt nem nagyon vásárolok mostanában smink termékeket
Nem tetszik az alakom
E ^ miatt alig vásárolok magamnak ruhákat

Szóval most per pill minden bajom van a külsőmmel.
Persze most egy kicsit depis üzemmódban vagyok, de nem hagyom annyiban a dolgot. 
Voltam nőgyógyásznál és kaptam egy erősebb fogamzásgátlót, voltam kozmetikusnál arctisztításon.
Minden másnap tornázom itthon és sokkal jobban oda figyelek, hogy mit eszem, többet iszom.

Az igazság az, hogy most úúúúúgy elvonulnék a világ elől egy amolyan szépségfarmra, ahol alaposan helyre hoznak :( :)



Ti is szoktatok így lenni?
Mit szoktatok ilyenkor csinálni?

Ajjjjj, szenvedős időszakom van :S

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése