2012. augusztus 5., vasárnap

BB krémek ~ Nem értem...

Sziasztok!

Ma mint az a címből kiderült a BB krémekről fogok írni. Pontosabban kettőről. Amiket interneten szereztem be.

Nos... Mit ne mondjak engem nem nyűgöztek le...
Így nem is értem, mi ez a nagy BB krém imádat... 
Persze nem akarom leszólni! Hisz attól mert nekem nem vált be másoknak még tökéletesen működhet!
Nos akkor jöjjön aminek jönnie kell :)
Én két mintát rendeltem:

1.) Lioele
Nagyon nagyon nagyon sok jót olvastam róla. A legtöbben ezt dicsérik. Az oldalon ahonnan rendeltem volt táblázat, hogy milyen bőrhöz milyen való, milyen fedése van stb stb
Én mivel most zsíros és problémás a bőröm így ezek alapján rendeltem!
Nekem ennek a BB krémnek túl erős a fedése... Maszkhatást kelt az én arcomon. Pedig próbáltam többféle felvitellel: ecset, szivacs, kéz. Egyik sem vált be :(
Még a mintát sem használtam el!



2.) Missha M Perfect Cover
Ez már közelebb áll hozzám. Jelenleg is ezt használom. De csak, hogy elfogjon. Nem vagyok ezzel sem meg elégedve. Ennek is a fedésével van a problémám ~ maszkhatás. Annyiban jobb mint az előző, hogy ettől nem kezd el olyan hamar csillogni az arcom. Pedig púdert is használok hozzájuk.



Szóval… Engem nem győztek meg!
Még gondolkodom a Garnier új zsíros bőrre valóján. Esetleg valakinek aki használja, vélemény?

Nektek hogy váltak be a BB krémek?


xoxo

3 megjegyzés:

  1. Én is próbáltam 2 ázsiai bb krémet, szerencsére csak tasakos mintám volt, de nekem sem jöttek be (+ szállítás során érte őket 1 kis baleset, elázott a boríték így a ragasztó megadta magát és termékek fele kifolyt). Viszont a Garnier olajmentes bb krémje nekem nagyon bevált (kombinált, pattanásra hajlamos bőröm van). Egy próbát megér, szerintem.

    VálaszTörlés
  2. Én ázsiai krémet még nem próbáltam, így azokról nem tudok nyilatkozni.Viszont a Garnier olajmentes BB krémét használom egy ideje és bevált!

    VálaszTörlés
  3. Nemrégiben kerestem a DM-ben de sajnos nem találtam. Azt én is ki akarom próbálni, reményeim szerint nekem is beválik majd :)

    VálaszTörlés