2012. augusztus 16., csütörtök

A napon való sütkérezés tényleg csak rossz lehet?!

Sziasztok!

Ma egy szerintem érdekes témával jöttem hozzátok. Remélem Ti is annak találjátok majd. Gondolom már nektek is a könyökötökön jön ki, hogy a napozás ilyen meg olyan káros. De ez vajon tényleg igaz? Tényleg szinte 100%osan kerülnünk kell a napot?! 
Komolyan, engem már kezd idegesíteni, hogy minden honnan ez folyik... És hát utána néztem neten, hogy mik a napozás ELŐNYEI! 
Meglepően sok dolgot találtam! Jó persze persze 11 és 3óra között ne tartózkodjunk a napon (szerintem ez túl nagy idő intervallum, ám...) és használjunk naptejet (ezzel 100%osan egyet értek). Nos én amikor csak tehetem napozok itthon. Főleg, hogy régebben szoliba jártam és amikor abba hagytam fehérebb lettem mint előtte voltam. Néha még most is elmegyek szoliba, de most már jóval okosabban! Na de ott tartottam, hogy itthon szoktam napozni. És 11 és 3óra között is. Sőőőt általában akkor :) Mivel 11re már úgy ahogy fel kelek, 4körül pedig jön haza Apukám és hozzá pedig jönnek az ismerősei és hát akkor már nem szeretem magam "mutogatni". Így igen igen elkövetem életem egyik legnagyobb hibáját, hogy a tiltott időben napozom?!
Nos de elég abból, hogy én ezzel az elvvel mennyire nem értek egyet. 
Jöjjenek a napozás előnyei:
- Természetes antidepresszáns (és egy-egy szakítás után igenis nagyon jól esik napozni egy jót)
- A napsugaraknak fertőtlenítő hatásuk van
- Szárítják a zsíros bőrt (így aki olyan mint én és pattanásokkal küzd és zsíros, vegyes a bőre irány a napocska ;) )
- Persze a D-vitaminról se feledkezzünk meg!
- Ekcémás/pikkelysömörös bőrnek kifejezetten ajánlott
- Erősíti az immunrendszert
- Napozás közben fokozódik a vérképzés
- Na és persze abszolúte ide tartozik a gyönyörű barna bőrszín ;)









Nektek mi a véleményetek?
Egyet értetek az előnyökkel?
Bujkáltok a nap elől ahogy azt mindenki mondja?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése