2012. július 18., szerda

Termékek amelyekkel harcolok az arcom ellen

Sziasztok!

Mint azt már tudjátok, mostanában elég problémás lett az arcbőröm és ez ellen foggal-körömmel harcolok. Most ezeket a termékeket szeretném nektek bemutatni, illetve az elkeseredésem végső bástyáját melynek hatásáról még nem tudok beszélni.

Nos akkor kezdjük is el!

Ezekről a termékekről lesz szó:



Arctisztító:
Reggelente a kecsketej szappanom használom. Esténként pedig a L’Oréal ~ Pure Zone-t.



Tonik:
Ezt van, hogy naponta 3x is használom! Oriflame ~ Pure Skin / Black head toner



Arcradír:
Eddig a Neutrogena ~ Visibly Clear ~ Pink grapefruit-os arcradírt használtam, de gyengének bizonyult. Így tegnap a Tesco-ban elkeseredésemben  megvásároltam az OXY ~ Arcradírját pattanásos bőrre (fiúknak) mert a régi kedvencemért indultam, de az sajnos nem volt, sőt az egész termék családot nem találtam (All about Face). Illetve még használom az Oriflame ~ Pure Skin 2 in 1-bent



Arcpakolás:
Oriflame ~ Pure Skin 2 in 1
Oriflame ~ Tisztító
Oriflame ~ Hidratáló
Azért nem fűzök hozzájuk semmit, mert igazából egyikkel sem vagyok megelégedve. Jók-jók. De nem az igaziak. Tudnátok nekem valami jó kis „brutál” arcmaszkot ajánlani ami problémás bőrre való?



Arckrém:
Avon ~ Gránátalmás Igazi kis könnyű nyári arckrém!



Pattanás kezelő:
Belea Young ~ Anti pickel gel Csak a csúnyább pattanásokra teszem. Mert egyébként kb az egész arcom bekenhetném vele. A csúnyábbakkal kb 2nap (este) alatt elbánik :)



Nos és az én utolsó utolsó utolsó bástyám:
Lindynette fogamzás gátló. Igen igen. Egy ideje olyan 3hónapja hagytam abba és azóta folyamatosan rosszabbodik az arcom állapota. Így úgyis aktuális volt már elmennem nőgyógyászhoz. És kiírattam. Eddig nem ezt szedtem hanem a Yasminelle (remélem így kell írni). Akkoriban tökéletes volt az arcbőröm. Remélem rendbe hozza olyan szépre ez is!



Ti mivel küzdötök a problémás bőrötök ellen? (persze már akinek az)
Mi a véleményetek a fogamzásgátló segíthet a helyzeten?

xoxo

2 megjegyzés:

  1. én is küzködtem az arcommal, olyannyira, hogy >bőrgyógyász>gyógyszer... egyszerűen semmi nem használt. (amiket te is sorra bemutattál, drogériás termékek)
    6. hónapja szedem az Isotretinoin-ratiopharm-ot. az elején még brutálisabb volt a bőröm, olyan helyekre is kijött pattanás az arcomon, ahol azelőtt sosem volt... ma már nincsenek gyulladt nagy pattanásaim, és egész normális az arcom, de még mindig nem tökéletes. még bekell vinni x mg hatóanyagot+helyi kezeléssel eltűnteni a piros pontokat és utána lesz jó, kb. decemberre. jelenleg csak egy arctisztítót használok, azt sem minden nap. alterra problémás bőrre való.

    VálaszTörlés
  2. Nekem bőrgyógyász Sotret nevű gyógyszert írt ki, kb 5-6 hónapos kezelés lesz, egy doboz egy hónapra elég, és még csak most tartok első hónap végénél, de már most javult sokat a helyzet :) Egyébként unokanővéremnek fogamzásgátló segített rengeteget az arcán, mára már teljesen megszüntek a patik/mitesszerek az arcán.
    A gránátalmás krémmel már én is szemezgetek pár hete, jónak tűnik :D

    VálaszTörlés