2012. július 16., hétfő

Clinique ajándékcsomag


Sziasztok!

Ma az egyik születésnapi ajándékom fogom nektek bemutatni. Aki követ facebook-on az már láthatta ezt a Clinique ajándék csomagot amit egy barátnőmtől, Nikitől kaptam, ezúton is még egyszer nagyon szépen köszönöm <3



Nos a csomag tartalmaz:
- Egy fekete szemceruzát
- Egy fekete szempillaspirált
- Egy fekete szempillaspirált az alsó szempillákhoz
- Egy duo szemhéjpúdert

Nos ami igaz az igaz, eleinte nem értettem miért olyan jó cucc az alsó szempillákhoz való szempillaspirál. Én magamnak nem is vettem volna! De amióta kipróbáltam… AhwWww! Miért nem vettem magamnak?! Nagyon jó! IMÁDOM! Mindig is bajban voltam az alsó szempilláim spirálozásában. De ezzel hihetetlen mód egyszerű! És annyira szépek lesznek tőle a szempilláim! 



A „sima” szempillaspiráljával is meg vagyok teljesen elégedve! Nem kell annyiszor áthúznom a szempilláimon, hogy úgy álljanak, ahogy én akarom, mint az előzőimmel. És ezzel a spirállal még amikor este haza jövök a munkából ugyan úgy állnak a pilláim, az előzőeknél lekonyultak… Nem tartották a formájukat.




A szemceruza pedig tökéletes! Komolyan mondom! Eleinte féltem, hogy nem fogja meg fogni a vízvonalam, de szó sincs róla. Sőt ez a legtartósabb szemceruza amit valaha használtam! Ott marad ahol kell!




A szemhéjpúder duoval is teljesen meg vagyok elégedve. Nappali sminkhez tökéletes! Amióta meg van ez a kis csomag mindig ezzel készítem a sminkem! Amint rendbe jön az arcbőröm (ami reményeim szerint hamarosan bekövetkezik) mutatok is velük egy sminket!







Ti használtatok már Clinique termékeket?
Mi róluk a véleményetek?
 
Én ezentúl biztos, hogy a drágább smink termékek felé fogok fordulni! Inkább veszek kevesebbet de jobb minőségűt! Nagy hatással van/volt rám ez a kis csomag :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése