2012. június 3., vasárnap

Májusi kedvencek

Sziasztok!

Mint, ahogy azt előző hónapban elkezdtem ma is a hónap kedvenceivel jöttem :)

Termékek:
Balea Young - Pattanás leszárító (Itt a jó idő, jobban zsírosodik a bőröm, megjelentek a fránya pattanások)
Palmolive - Termal SPA Tusfürdő IMÁDOM :) :) :) :)
Oriflame - Discover Mexico Testradír (Még csak pár alkalommal használtam, de az első benyomás nagyon jó, megérdemli, hogy itt legyen!)
Lovely - Sex on the Beach (Igazán nyári/jó idős szín)
Lovely - Spectacular Me Szempillaspirál (Nem is értem  miért "váltottam le")
Alverde - Rúzs
Essence - Fruity krémes szemhéjpúderek (Eleinte nem voltam velük kibékülve, de nem hagytam annyiban, mára már jó barátok vagyunk!)
Schüssler-féle krémzselé (Még tesztelés alatt áll, pórusösszehúzó)
LeMax - Bronzosító gyöngyök (Napbarnított arcszínt kölcsönöz)
Hogy jobban lássátok a színeket :)

Ti miket használtatok legtöbbet ebben a hónapban?
Nálatok is jelentkeznek az idegesítő pattanások!? Mit tesztek ellenük?

xoxo

Mivel valamiért nem tudok facebook-ra feltölteni így most ide töltöm fel a két megígért képet:
BBkrém mintáim:

H & M-es zsákmányok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése