2012. május 9., szerda

Vélemény: Kecsketej szappan

Sziasztok!

Ma a már említett (facebook-on vagy itt) kecsketej szappanról szeretnék beszélni illetve írni nektek.
Nos már egy jó ideje használom, így ki alakult róla a véleményem.
Nos kezdjük azzal, hogy mit ír róla az internet:
"Kecsketej szappant ajánljuk mindenkinek,főleg érzékeny és száraz bőrűeknek, ekcémásoknak, pattanásos bőrű fiataloknak és azoknak, akik szeretik a természetes alapanyagú kozmetikumokat.
A kecsketej jelentősége:
A kecsketejben megtalálható a Q10 koenzim, több mint 70 telítetlen zsírsav, s alacsony olvadáspontja miatt már 37 C-on behatol a bőr mélyebb rétegeibe és könnyen felszívódik.

Magas ásvány és elektrolit tartalma és a gyulladáscsökkentő tulajdonsága miatt a kecsketejjel készült kozmetikumok tökéletes választás a száraz és érzékeny bőr ápolására.

A kecsketej egy természetes forrása az alfára-hydroxy savnak (AHA), ami finom pilling segítségével hámlasztja a bőr fáradt felső rétegét és segíti az friss bőr képzését."

Nos ennek én nem is mondanék ellent! Még annyit fűznék hozzá, hogy szerintem egy pici pórusösszehúzó hatása is van.
Én általában esténként használom. Nem szárítja a bőröm, nem feszül utána. Kellemes használni. 
De csodát ne várjunk tőle... Így nyáron főleg jó, mert ilyenkor az ember többet mos arcot illetve nem feltétlen akarjuk állandóan valami kémiai cuccal kenegetni az arcunkat, főleg ha le is égtünk... 
Szóval szerintem egy próbát mindenképp megér. 
Szerintem én inkább nyaranta fogom használni. Bár aztán még ki tudja... :)
Én ajánlom!
Amit én vásároltam az a DM-ben kapható és 700 Ft körül mozog.
Íme:


A tippet pedig ettől a kedves hölgytől vettem:
Kitti Makeup Lab

Ti használtok ilyen természetes szappant?
Esetleg kecsketejeset?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése