2012. május 7., hétfő

Új divat

Sziasztok!

Ma a peplum-ról fogok nektek írni. Ugyanis ez az új divat. Ezek a stílusú ruhák most kezdenek megjelenni a boltokban. Én ennek annyira nem örülök, ugyanis nekem elég széles a csípőm és ezek a stílusú ruhák extra rosszul állnak. Pedig tetszik, nagyon tetszik! Igazán csinos, nőies, elegáns. Minden ami kell. Sajnálom, hogy nem tudok majd ennek a stílusnak hódolni :( No de akinek nincs csípő problémája annak ajánlom, mert tényleg nagyon nagyon nagyon jól áll a hölgyeknek!
Íme egy kis bizonyíték:
Az interneten azt írják, hogy elrejti a hasat és a széles csípőt. Hmmmm... A hasat még értem. Na de a csípőt?! Szerintem pont, hogy szélesít. 
Azért majd felpróbálok pár ilyen rucit ;) Hát ha...

Nektek mi a véleményetek erről az új stílusról?
Slankit vagy erősít?

xoxo



2 megjegyzés:

  1. Szerintem slankit, és én nagyon imádom. Már sikerült beszereznem pár ilyen szerkót. és, mióta már nincs szemüvegem, már eltűntek a gátlásaim is :) ha letöltöd ezt a kupont, te is ingyen kipróbálhatod a kontaktlencsét http://minu.me/-kupon

    VálaszTörlés
  2. Hát akkor már tuti kipróbálom! :)
    Én a kontaktlencsével már pórul jártam, szóval inkább hanyagolom. De örülök, hogy neked jót tett a váltás :)

    VálaszTörlés