2012. május 31., csütörtök

Trükkök az optikailag nagyobb szemért

Sziasztok!

Ma 3nagyon jó kis trükkel jöttem hozzátok, melyekkel optikailag nagyobbítani lehet a szemünket.
Nekem - sajnos - elég kicsik a szemeim, így én kb minden trükköt kipróbálok, hogy nagyobbnak hassanak. És némelyik elég jól beválik :) Amit előszeretettel alkalmazok!
Nos akkor lássuk a mai adagot:

1.) Sötétítsd a szempillák vonalát

2.) Használj szempilla göndörítőt


3.) Használj highlighter ceruzát

Ezeket a tippeket egy bizonyos Jorjee Douglass-tól vannak.
Amennyiben kipróbáljátok őket mindenképp jelezettek vissza, hogy beváltak-e :)

 És egy kis vicceskedés a végére:

Ti milyen trükkel nagyobbítjátok a szemeteket?

xoxo



4 megjegyzés:

  1. A szempilla göndörítést és a szempilla vonal sötétítését én is használom. Mellé még vagy félig kihúzom alul feketével, mert ez kinyitva a tekintetet, vagy végig fehérrel. Ez is nagyít. Nekem bevált. :)

    VálaszTörlés
  2. Én mind a hármat használom, 1.2. lépést minden alkalommal, 3.at csak ha kedvem van hozzá:D Nekem nagyon beváltak, tényleg kihangsúlyozzák a szememet, és nagyobbnak is tűnnek! Szóval én is ajánlom:)

    VálaszTörlés
  3. Én a szempilla göndörítővel nem vagyok megelégedve. Mondjuk nekem -ratyi- Avonos van, szóval azért majd beszerzek egy rendeset és megpróbálkozom azzal is! :)

    VálaszTörlés