2012. április 13., péntek

Vélemény: Balea Nappali krém

Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy megint ki maradt egy kicsivel több idő az előző bejegyzés óta. De sok a melo és betegeskedni is elkezdtem :(
Na de most itt vagyok! :)
Ésssss egy véleményt hoztam el nektek a Balea Nature család nappali arckréméről. 

Ennek a termék mintája volt a Mit rejt a doboz?-ban. 
Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz, mivel, hogy 95%-ban természetes eredetű alapanyagokból áll és új arckrémet keresek.
Noooos.... Számomra csalódás volt :( Bezsírosította a bőröm, de úgy, hogy még másnap is érezhető és látható volt. 
Az én bőröm, kombinált és ez a krém minden bőrtípusra jó még az érzékeny bőrre is. Lehet, hogy a kombináltra pont nem... :(
Biztos, hogy nem fogom megvenni!
De akit esetleg érdekel, úgy tudom, hogy 800 Ft körül mozog.

Nektek mi erről a termékről a véleményetek?
Tudnátok nekem valami jó éjszakai & nappali arckrémet ajánlani?

Csatlakozz Te is! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése