2012. április 28., szombat

Sütike a hosszú hétvégére

Sziasztok!

Ma egy pofon egyszerű és olcsó süti recepttel jöttem hozzátok. Nos akkor vágjunk is bele:

Hozzávalók:
- Puding
- Háztartási keksz

Nos mértékeket azért nem írtam mert sajnos nem tudom. Mivel nálunk nagy a család így általában két pudingot készítek hozzá. Sajnos a kekszet sem tudom, mert azt mi mindig hatalmas "zsákkal" veszünk. De szerintem úgy kb olyan 1zacskó kekszhez 1puding kell.

Elkészítése:
Elkészíted a főzős pudingot úgy ahogy kell, ahogy rá van írva. Vársz egy picit amíg kicsit hűl, de azért még meleg legyen. Majd alufóliából letépsz egy hosszabb darabot, elfelezed. Majd jöhet a móka: elkezded kenegetni a kekszeket és összeragasztgatni. Tehát meg kensz egy kekszet és az alufóliára állítod (én ehhez az egyik végét az alufóliának felállítom, hogy merőleges legyen az asztalra és a végét megtámasztom valamivel, hogy a pudingos kekszet neki tudjam támasztani és így nem dől el. És folytatom tovább tovább tovább, amíg van keksz illetve puding. Arra figyeljetek, hogy kívülről is be kell vonni a kekszeket pudinggal, tehát arra még maradjon. Majd ha kész szépen becsomagolom az alufóliába és amikor kihűlt hűtőbe teszem, olyan 1éjszaka alatt jól megpuhul a keksz. Szeletelni kicsit oldalazva kell. Mi nagyon szeretjük. Remélem Ti is kipróbáljátok. Remélem érthető ahogy leírtam nem nagyon tudtam, hogy megfogalmazni hogyan is kell csinálni. Ha bármilyen kérdésetek van írjatok bátran!

Íme a végeredmény:





Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek! :)

xoxo

1 megjegyzés: