2012. április 2., hétfő

A méret... II.

Sziasztok!

Ma ismét a mérettel fogunk foglalkozni! Mert szerintem ez igenis lényeges téma! Az előző bejegyzésben a mellekről volt szó. Ebben a bejegyzésben pedig a "duci" témára térek rá. Hmmm hol is kezdjem?!
Igen igen én is fogyókúrázom, hogy vékonyabb legyek.Én nem vagyok megelégedve az alakommal és a súlyommal. De ez abból is adódik, hogy én voltam vékonyabb, könnyebb, sportosabb. És azt az alakom szeretném visszanyerni. Ez az én döntésem. Én abba a "csoportba" tartozom aki változni akar :)
Szerintem mindenki úgy szép, ahogy jól érzi magát! 
Senkit nem biztatók fogyókúrára, ha ő nem szeretne! De azt sem mondom, hogy ne figyeljetek oda a testmozgásra és az ételekre amit esztek! Szerintem van egy aranyközépút. Én is eszem pizzát, csokit iszom colat, stb stb stb. De azonban sportolok és d.u. már jobban oda figyelek miből mennyit eszem. Vannak gyönyörű vékony lányok és vannak szintén gyönyörű duci lányok! Mint sem bizonyíthatnám a jobban az előző mondatomat, mint hogy most duci modelleket mutatok be nektek. Jöjjenek is a képek:
Sophie Dahl
Tara Lynn
Kate Dillon
Demmer Erika
Ugye milyen mese szépek?!

Nos és akkor térjünk át arra a témára, amikor valaki nem saját "hibájából" "kövér". Például lehet beteg, anyagcsere zavaros, hormonháztartási problémái lehetnek, stb stb stb. 
Igazán tudom azokat sajnálni akiket csúfolnak, piszkálnak és megkülönböztetnek amiatt, hogy túlsúlyos. Ez nem szép dolog! (hogy udvariasan fogalmazzak!)

Szóval lányok aki szeretne változtatni magán annak hajrá, aki pedig nem az élvezze így életet!

Harapj egyet a habos sütiből! ;)

Nektek mi a véleményetek erről a duci vs vékony témáról?

xoxo


4 megjegyzés:

  1. Szerintem is az a fontos, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Engem is elég gyakran foglalkoztat ez a téma, és korábban írtam is erről. Személy szerint úgy gondolom, a szépség nem alkattól, súlytól, mellmérettől függ, hanem attól, hogy jól érzi-e magát az ember a bőrében. ez pedig néha igen nehéz. Nekem például picik a melleim, a fenekem viszont nem, és bizony egy kis pocim is van (az a fránya Karácsony). Sajnos pont a szüleim azok, akik piszkálnak az alakom és a súlyom miatt (ami azt illeti 163 cm-hez 56 kilót én nem tartok soknak), így elég nehéz volt elfogadnom magam. hála istennek, a Párom így szeret ahogy vagyok, és amint támogatást kezdtem kapni, elkezdtem egyre jobban érezni magam. rájöttem, hogy attól, hogy pl nagy a fenekem, mégis egész kerek...:)és sokat tornázom, hogy a pocim végre eltűnjön.
    Szerintem nagyon fontos a családtól és környezettől kapott visszajelzés ahhoz, hogy el tudjuk fogadni magunkat, tudjuk melyik részünkön formáljunk, ha akarunk, és miből kovácsolhatunk erényt. Hála istennek, a csontsoványságot sulykoló média is egyre nyitottabb az idomokra!
    Egyébként nagyon tetszik a blogod, bár még nem vagyok túl régi olvasód :) ez a cikk is nagyon tetszett!
    xxxx
    Szofi

    VálaszTörlés
  3. azért Kate és Demmer Erika messze nem duci...
    szerintem egy husilány is lehet szép...egyetértek veled.

    VálaszTörlés
  4. Azért "tettem bele" a bejegyzésbe Demmer Erikát és Kate Dillont, mert ők is "plus-size" modellek az internet szerint.
    Örülök, hogy ennyien írtatok! :)

    VálaszTörlés