2012. március 19., hétfő

Turmixok edzéshez

Sziasztok!
Ma turmix recepteket hoztam nektek melyiket edzés előtt, közben vagy után kell elfogyasztani.

Edzés előtt: Fahéjas banán csoda
Ehhez nem is kell más, mint egy jó, érett banán, egy pohár tej, egy csipet fahéj, két evőkanálnyi natúr zabpehely (törd össze kisebb darabokra), egy kis kanál méz és egy negyed citrom leve. Turmixold le az egészet és élvezd ezt az édes – de mégsem bűnös italt. A banán tökéletes energiabomba, mert gyorsan felszívódik és cukortartalma elegendő energiát ad majd az edzéshez.

Ezt én már kipróbáltam, bár zabpehely nélkül, nagyon fini! :)

 Edzés közben: Ananászos zöld tea
Főzz egy zöld teát, egy érett ananászból csöpögtess bele úgy féldecinyi levet, majd reszelj bele egy kevés gyömbért , majd rázd össze az egészet egy palackban, amit könnyen be tudsz vinni magaddal a mozgásra. Köztudott, hogy a zöld teának fantasztikus zsírlebontó hatása van, az ananásszal pedig kissé édessé teheted.

Edzés után: Színes joghurt
Mi lehetne fontosabb a sok ugrabugra után, mint a fehérje- és szénhidrát-pótlás, erre pedig kiváló a joghurt, vagy a túró. Egy doboz natúr joghurtot önts a mixerbe tegyél hozzá bármilyen piros gyümölcsöt (lehet fagyasztott is, csak ne felejtsd el kiolvasztani előre), egy kis kanál nádcukrot, egy fél narancs levét és őrölt szegfűszeget. Könnyen magadhoz térhetsz ettől, ha még rohannod kell valahova aznap.

Nekem ezek a receptek nagyon jól jöttek, mert mindig gondban voltam, hogy mit fogyasszak edzés előtt, után. Közben nem, mert akkor általában vizet ittam, de biztos kipróbálom azt az ananászos - zöld teás itókát! :) 

 Ti mit szoktatok fogyasztani edzés előtt, közben, után?
Esetleg van valami jó kis receptetek számomra?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése