2012. február 16., csütörtök

Az a fránya Afta...

Sziasztok!

Mivel kértétek így írok egy bejegyzést az Aftáról.
Nos kezdjük ott, hogy mi is az az Afta… Hááát az a helyzet, hogy igazából én nem tudom rendes megfogalmazni pedig már – sajnos – volt egy pár… Úgy tudnám leírni, hogy a szájban egy fehér félgömb, ami nem kifelé hanem befelé félgömb és körülötte piros és be van dagadva. Mit ne mondjak, szerintem elég fájdalmas… :(
A biztonság és a teljesség kedvéért belinkelem a wikipédiáról az Aftát:

Nekem elég nagyok szoktak lenni és sokáig meg is vannak (fogyókúrának jó :D ). Így én fogászatra szoktam járni és ott is szoktam rá kapni ecsetelőt. De azért van itthon is krém rá. Még pedig az Aperisan Gél. Ezt gyógyszertárban lehet beszerezni. 10 g és olyan 1 500 Ft körül van. Tudom-tudom nem olcsó, de hát inkább fizetek mint, hogy szenvedjek.

És most jön a megoldás! Illetve a megelőzés! Még pedig a Grapefuit mag kivonat. :) Tátááááááááááám! :) Noooos ezt is szintén gyógyszertárban lehet beszerezni illetve én ott szoktam. De valószínűleg lehet kapni gyógynövényes boltban is, de én oda nem járok így inkább gyógyszertár. 30ml kiszerelésben van általában és ez is olyan 1 500 Ft körül mozog. Ebből több fajta is van nekem a mostani az pontosan: Ginseng Grapefruit Cseppek Citrus paradisi & panax ginseng kivonat. Igazából az nem lényeges, hogy mivel van vegyítve a grapefruit mag kivonat, csak az hogy az legyen.
A használata pedig: naponta 30 cseppet kell meginni hígítva!!!! Én általában teába, gyümölcslébe vagy üdítőbe teszem (de nem szénsavasba!)
Egyébként állítólag még nagyon sok mindenre jó a grapefruit mag kivonat ilyen például az immunrendszer erősítés (ezt én nem mondom biztosra, mert én arra mást szedek, sajnos elég beteges vagyok… :( esetleg ha valakit az is érdekel írjon bátran és arról is lesz bejegyzés).

Én mindenkinek akinek volt vagy szokott lenni Aftája annak ajánlom a grapafruit mag kivonatot. Ugyanis amióta én ezt iszom rendszeresen nekem NEM volt!!! :) És ennek nagyon örülök, de azért lekopogom kip-kop.

Remélem tudtam segíteni nektek! Ha használni kezditek írjatok! :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése