2012. január 18., szerda

Tusvonal


Sziasztok!
Képzeljétek nem régiben eljutottam arra a szinte a tusvonallal, hogy már utcára is ki lehet vele menni :D Be kell, hogy valljam, nem voltam valami kitartó… Tehát ha elsőre – másodjára nem sikerült, akkor feladtam. De most nem tudom mi történt. Egyiknap eszembe jutott és már csináltam is. Meglepően (számomra) jól sikerült és nem is tért el túlságosan egymástól! NYERTEM! :)
Nos, én már több praktikát kipróbáltam és most ezeket szeretném nektek megmutatni, hogy én mikkel is próbálkoztam:

Első versenyző: S-he fekete szemhéjpúder & O’Connor 70-es ecset. Ezt elég sokáig használtam. Gyorsan meg volt vele és tetszett is.

 
A második befutó pedig: Avon – Super Shock gél állagú szemhéjtusa – természetesen fekete színben. Ezzel sem lett olyan amilyenre én vágytam… :( Ezt nem is használtam sokat…


Harmadik versenyző a rendhagyó tus. Nekem ez egy régi (új kellene) Avon – Color Trend: Sparking black


Meg kell, hogy mondjam, hogy most ezzel sikerül :) :) :) :)

Ami pedig a vágyam: Egy MAC gél állagú szemhéjtus, amihez már vettem is ecsetet (Alverde). Reményeim szerint hamarosan hozzá jutok egyhez! Akinek van, kérem, írjon nekem véleményt. :)


Most pedig egy újabb problémám van… Ma vettem ezt a szemceruzát: Paloma – Eyeliner 108 Dark Blue


Olyan szép a színe :$ És nem foglya meg a szemem!!! :@ Elég kemény… Anyukámnak vettünk egy zöldet, az lágyabb de az sem foglya meg a szemem… Valamit lehet velük kezdeni?!

Ti hogy álltok a tusvonallal? 
Van valami jó termék, amit szerintetek, ki kellene próbálnom? 
Vagy esetleg valami remek praktika?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése