2012. január 9., hétfő

Lámpa tuning


Sziasztok!
Már régebb óta gondolkodtam azon, hogy túl snassz így a lámpám és valamivel fel kellene dobni :) Jött is a megoldás, még pedig egy hobby katalógusban, pontosan a Hobby Művésztől. Nézelődtem az újságban és abban pont egy lámpa volt felújítva és annyira megtetszett! És nem is volt túl költséges! (Ez gondolom, senkinél sem hátrány) Nos nem is kell hozzá más mint, ragasztó (én ilyen kb mindenre jó ragasztót választottam :D biztos ami biztos), hozzá egy ecset, majd ez a papír amit pontosan rostselyem 3D papírnak neveznek. És jöhet a móka!
Előtte:




A menete pedig elég egyszerű: fogom az ecsetet és jó alaposan beragasztózom a burából egy részt, ráhelyezem a papírt és ismét ragasztózás, alaposan, hogy átitatódjon a papír. Majd hagyom száradni és összeállítom a lámpát!
Utána:


Nem lett olyan szép, mint szerettem volna, mert hát azért még elég kezdő vagyok és gondban voltam, hogy az A4-es lapokat, hogyan variáljam szépen rá ezekre a fura alakzatokra… Na de sebaj :) Így sikerült és végül is jó nekem így, legalább én csináltam!

Vélemény?
Ti szoktatok otthon ilyenekkel próbálkozni?

xoxo

2 megjegyzés:

  1. hú jól néz ki*-* nekem is az álló lámpámon fehér búrák vannak, én is tervezem majd feldobni valamivel *-*

    VálaszTörlés
  2. Jujj ez nagyon jó :) Én legutóbb a falamra ragasztottam színes kartonpapírból kivágott virágokat :) Szeretem díszitgetni a szobám :)

    VálaszTörlés