2012. január 21., szombat

Januári kozmetikai Haul


Sziasztok!

Már elég rég voltam vásárolgatni és valahogy rám tört, hogy én új dolgokat szeretnék kipróbálni! Nos mivel én inkább DM-ben szoktam járni, most eldöntöttem, hogy előtte el megyek a Rossmann-ba. Így is tettem, vettem új dolgokat. Remélem nem ér csalódás! :)
Nos akkor kezdem is a Rossmann-al:
- L’Angelica - Officinalis Teafa olaj sampon (korpásodás ellen)
Természetes antibakteriális hatású.
Sok reményt fűzők hozzá!
250 ml 799 Ft

- Gerovital Plant - Anticädere Sampon Haj hullás ellen
Eléggé hullik a hajam, de ez nem csak arra jó, hanem ápolja is a hajszálakat. Kíváncsian várom mi lesz a hatása :)
200 ml 999 Ft

- Rossetti karkötő
Gyönyörű fekete strasszos, nem hagyhattam ott!
569 Ft


- NYC - Szemceruza
Természetesen fekete színben (921 Jet Black)
1,2 g 399 Ft
Képzeljétek megfogja a szemem! :) :) :) Pedig amikor itthon kipróbáltam a kezemen elég nehézkesnek tűnt… Kellemes csalódás!
És tőlem is plusz pont, mert szépen le vannak ragasztva így nem „turkált” benne senki előttem!

- Vettem nasit a kutyiknak, de gondolom azok nem érdekelnek titeket :D

Amiket nem a Rossmann-ban vásároltam:
Új szerelem:
- Elle Magazin
Valamiért már „untam” a JOY, Cosmo stb stb stb. Úgy vélem, hogy ez valamivel magasabb árkategóriákat mutat be :S De álmodozni szabad :P Azt hiszem elő fizetek! :) Nekem tetszik a stílusa. És még aranyos kis tasit is kaptam ajándékba :)
895 Ft
Akit esetleg érdekel most aki előfizet az 45% kedvezményt kap. Vagyis 895 Ft helyett 499 Ft-ba kerül neki majd egy-egy katalógus. Az egy éves előfizetés 5 990 Ft
 
- Ginseng – Grapefruit cseppek
Afta ellen „iszom”. Akit bővebben érdekel vagy szenved az aftától szóljon és lesz róla bejegyzés.
30 ml és 1 300 Ft (Alma Gyógyszertár)

Most már csak valami jó kis ruhás boltba kell eljutnom :) De ahogy hallom a Vésrtes Centerben a C & A-ban és a Takko-ban nagy leárazások vannak :)
Ti miket vásárolgattatok mostanában?
xoxo

1 megjegyzés:

  1. Engem érdekel a cseppek aftára gyakorolt hatása. Nekem is van aftám, de én ecsetelni szoktam eddig. Várom a bejegyzést róla :)

    VálaszTörlés