2012. január 31., kedd

Januári kozmetikai Haul II. rész

Sziasztok!
Ma a Januári Kozmetikai Haul második felével érkezem :)

Most akkor essünk neki a DM-nek :)
Hát a DM rögtön csalódással indult… Azért mentem oda, mert a pontjaimat szerettem volna beváltani. Előző nap megnéztem a honlapjukon, hogy most 75 pontért Stahl Judit szakácskönyvet lehet vásárolni. Ez volt a fő cél! Természetesen nincs… A Vértes Centeri DM-ben voltam, esetleg valaki aki a közelemben lakik (Tatabánya, Oroszlány) nem tudja, hogy melyik DM-ben lehet kapni?
Aztááááááááán kaptam nem régiben kuponokat és akartam venni testápolót (Ziaja – Kakaóvajas), na kitaláljátok?! Nem volt… :S
Jöjjön amit vettem (ezek után):
- Nivea For Men Sampon
Apunak, mert volt 50%-os kuponom.
250ml 729 Ft helyett 365 Ft

- Kneipp – Pezsgőfürdő tabletta (Lucfenyő – vitalizáló)
Remélem nagyoooooooooooon jó lesz! :$
75 g 329 Ft helyett 229 Ft volt (2 db-ot is vettem)
 (Ezt már kipróbáltam... Csalódás! :( Kb semennyire nem pezsegteti a vizet mint az ahogy - szerintem - várható lenne.)
- Tetesept Fürdősó
Két fajtát vásároltam, egyiket anyukámnak: Izom és izület, a másikat magamnak: Megfázás esetén. A megfezásra valót már próbáltam és nagyon jó volt! Tehát ha valaki szenved a megfázástól, be van dugulva az orra, nem kap levegőt, fáj mindene, minden baja van. Ez megoldás! Én sokkal jobban lettem tőle! :)
80 g 359 Ft / db

- Manhattan – Ajakrúzs + Fixáló szájgény (59E)
Itt elég nagy gondban voltam… Volt a kedvenc szájfényemből egy új szín le akciózva… És nem azt vettem meg… (De nagy valószínűséggel vissza megyek érte :P Pirosas színe volt, már most bánom, hogy ott hagytam :( ). De gondoltam ezt is kipróbálom!
Ennek is barnás színe van mint a legelső kedvenc Manhattan szájfényemnek is. Remélem ez is hasonló képen be is fog válni! A szájfény részének nagyon fincsi illata van :P
1 999 Ft helyett 499 Ft-ba került (akciós kosárka)



Még vettem a DM-ben pár apróságot (mini smink eltávolító kendő, kozmetikai szivacs), azt a közös képen láthatjátok, de gondoltam azok annyira nem érdekelnek titeket.


Ti mire szoktátok felhasználni az DM-es pontjaitokat?
Ti mire szavaztok DM vagy Rossmann?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése