2011. december 5., hétfő

Vélemény: Avon - Bőrtónusjavító

Sziasztok!
Ma a véleményemet hoztam el nektek még pedig az Avon - Bőtónusjavítójáról. 
Nos... Sok jó véleményt olvastam róla ezért is rendeltem meg magamnak... Hát ha :)
De sajnos nem... :(
Nem szívja be rendesen a bőröm és emiatt úgy tűnik, mintha rögtön csillogna az arcom... És valljuk be ez nem valami szép látvány... Púderral úgy ahogy kiküszöbölhető ez a probléma. De úgy sem az igazi :(
A termék egyébként 50 ml és olyan 1 500 Ft-ért lehet megvásárolni.
Igazán krémes állagú, kicsit szemcsés.
Én nem fogom újra vásárolni! El el használom, ha már megvettem, de ha esetleg valakit érdekelne egy alig használt (tényleg csak 2-3x használtam) bőrtónusjavító írjon bátran!

(Nem bírja ki a Sophie ha nem őt fényképezem :D)

Nektek bevált ez a bőrtónusjavító?

xoxo

1 megjegyzés:

  1. nekem igen, igaz nekem nem ez, hanem az előtti szériából van :) és imádom, nyáron csak ezt használtam.

    VálaszTörlés