2011. december 9., péntek

Haul

Sziasztok!
Most jöjjön egy ilyen-olyan összevissza vásárolgatott cuccokból Haul bejegyzés! :)

 Zewa Softis - Spirit of tea
Mennyei illata van! 
400 Ft körül van a DM-ben
 Fruttini - Cherry Vanilla illatú mini testápoló
Ebből volt már nekem nagy és imádtam! Az illatát, amilyen gyorsan beszívja a bőröm, amilyen sokáig érződik rajtam az illata, amilyen pihe-puhává varázsolja a bőröm! Tuti megveszem majd újra a nagyot, csak most van bőven testápolóm!
300 Ft körül volt a DM-ben
L'Oréal - Le Teint Accord Parfait Alapozó
Nem volt szükségem alapozóra, de ez csak 2 000 Ft volt így nem hagyhattam ott! :) És nem bántam meg! 30ml - DM
 Zewa - Dobozos zsebkendő 
Annyira édes volt ez a doboz :)
400 Ft volt a DM-ben
 Fekete farmer nadrág - Cosmos City
Na itt nagy butus voltam :( Felpróbáltam egy 30-ast az kicsi volt felpróbáltam egy 32-est az meg nagy :D Gondoltam akkor a 31-es tuti jó... Hát NEM :D :S Nagy... (de ez persze már csak itthon derült ki)
1 995 Ft

 Tally-s pulcsik, most olyan akció van, hogy 2db kerül 3 000 Ft-ba! Ilyen pulcsira mindenkinek szüksége van szerintem és sosincs belőle elég - legalábbis nekem :D
Irány a Tally csajok! ;)
Essence - Vampire's Love Zselés pirosító
Erről lesz egy külön bejegyzés, mert sajnos sok rosszat halottam róla :(
Már bánom, hogy több mindent nem vettem meg ebből a Vampire's Love-ból....
800 Ft és 13ml

Nos ennyit mára..
Már magamnak nem vásárolgatok, most inkább a szeretteimnek :)
Ti hogy álltok a vásárolgatással?

xoxo

Egy kis cukiság a végére:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése