2011. október 6., csütörtök

Szemhéjpúderek 2. felvonás

Sziasztok!
Ma elhozom nektek a szemhéjpúdereim 2. részét ez egyben az utolsó is. De szerintem lesz még egy bejegyzés a 98 színű palettámról is :) Persze csak ha szeretnétek!

 Avon - ColorTrend: Lilac Whisper
Kuka... Nem lehet belőle kivadászni a színt :S
 Ezt a "szín" is csak nehézkesen jött össze :S
Nem ajánlom és én sem fogok több ilyet venni!
 S-he Stylezone (szerintem pont le van ragasztva a szín kód :S de ilyen csillámos fekete)
Szép erős színe van, nem kell belőle sok, minimálisan porzik... 
Ajánlom, újra venném :)

 Oriflame - Pure Colour Duo Eyeshadow: Fields Of Green
Sajnos le lett ejtve így az egyik fele hiányzik... :S 
Anyukámé, én nem nagyon szeretem a zöldet.

 Margaret Cosmetics - Maxi szemhéjfesték (nincs színkód)
 Ebből is nehezen jönnek ki a színek... Valahogy túl kemény.
 Lisa Deluxe - Quad Eyeshadow 
Ős régi, de jó :)
 Szépek a színek, pigmentáltak, egyáltalán nem porzik!
 Ez a szemhéjpúder paletta a Cosmopolitan-hoz volt. 
A színei sajnos nem azt a színt adja vissza mint amit a csomagolásban látunk :(
Amint azt a következő képen látni...
 De valamiért mégis tetszik :) 
Már csináltam vele sminket és szemen azért élénkebbnek látszanak a színek.
 Az egyik kedvencem :)
Lora Cosmetics - 8 részes szemhéjfesték: 3 színkód

Gyönyörűek a színei! :)
Nem porzik, hanem inkább mállik... De csak egy nagyon kicsit!

Hát nekem ennyi lenne a szemhéjpúder gyűjteményem.
Nem is kevés de nem is sok! :)

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése