2011. október 17., hétfő

Meggyes kókuszgolyó

Sziasztok!
Ma egy egyszerű, de nagyszerű recepttel jövök nektek :) Én már többször készítettem, mert nagyon finom, gyorsan meg van és szinte mindenki szereti :)
Mint a címben láthatjátok meggyes kókuszgolyóról van szó! Melyhez a hozzávalók:

  • 50 dkg háztartási keksz
  • 10 dkg vaj
  • 2 evőkanál kakaó
  • 20 dkg porcukor
  • 1 mokkáskanálnyi rumaroma
  • 1 csomag kókuszreszelék
  • meggybefőtt leve
És az elkészítése pofon egyszerű:
A kekszet ledaráljuk (én eleve darált keksszel készítem), elkeverjük a cukorral, a kakaóval és a szobahőmérsékletű vajjal. A meggybefőtt rumaromával ízesített levéből annyit teszünk hozzá, hogy formálható legyen (nekem nem volt szükségem az egész befűt levére, kicsivel több kellett mint a fele). Nedves kézzel golyókat készítünk belőle aminek a közepébe egy-egy szem meggyet helyezünk és egyenként megforgatjuk őket a kókuszreszelékben. Fóliával letakarva hűtőszekrénybe tesszük, míg megkeményedik.




Nagyon finom!
Ha elkészítitek írjatok, hogy sikerült!

xoxo

3 megjegyzés:

  1. nagyon jónak tűnik a meggyes változat! még gyümölccsel nem próbáltam, de ki fogom próbálni, egyébként én nagyon egyszerűen szoktam kókuszgolyót készíteni, darált keksz, csokis puding (jó a kész dobozos is) nutella, kevés tej, rum és vanília. két perc és tattamm kész is. :)

    VálaszTörlés
  2. Szuperjó lett! Nem lett száraz hála a meggylének! Alig bírom kiszedni a férjem kezeiből, a vendégek csak holnap jönnek :DDD

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy elkészítetted és hogy finom is lett. És hogy erről tájékoztattál! :) Köszönöm!

    VálaszTörlés