2011. szeptember 18., vasárnap

Mischa Barton

Sziasztok!
Ebben a bejegyzésben egy sztárral szeretnétek benneteket megismertetni (ha nem ismernétek) a neve, mint a címben is szerepel: Mischa Barton. Több filmben is szerepelt, de engem a The O.C - Narancsvidék-ben fogott meg igazán! :) Nem régiben sikerült megszereznem az összes évadját a Narancsvidéknek és már meg is néztem az összes részt! :) Most jöjjön pár kép Mischa-ról. Szerintem nagyon szép és a stílusa egyszerű és nagyszerű! Igaz neki is voltak élete folyamán problémái például a drogokkal de melyik Hollywood-i színésznek nem?! Egyszer azt fogják rá, hogy yoyo diétázik, mert olyan képek jelentek meg róla melyeken "túlsúlyos" (személyes véleményem, hogy azokon a képeken tényleg nem ő szerepel) máskor pedig azt mondják rá anorexia-s mert túl vékony! Ez a mai világ... Ha dundi az a baj ha sovány az a baj!


Szerintem a hétköznapokban az "utcán" és a vörös szőnyegen is megtalálja magának a legjobban hozzá illő ruhát!
Már minden hajszínt kipróbált, szerintem a két alsó áll neki a legjobban :)
A The O.C - Narancsvidék másik 3 főszereplőjével

Ismertétek Mischa Bartont? Esetleg a Narancsvidéket?
Mi a véleményetek róla?

xoxo

4 megjegyzés:

  1. Én nem ismertem de nagyon szép, tetszik a haja! Feliratkoztam hozzád, ha van kedved nézz be te is hozzám! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem Mischa Narancsvidék-beli karaktere nem igazán jött be (Summer-Seth párti vagyok :D), de egyébként kedvelem őt a stilusa miatt.

    VálaszTörlés
  3. az utóbbi 1-2 évben elhagyta magát eléggé,de előtte olyan csini volt,mind stílus,ruha és haj terén :( pont olyan,mint amilyen képeket beválogattál..

    VálaszTörlés
  4. A Narancsvidék idején nagyon szerettem őt is és a sorozatot is.:) Nagyon csinos, jó csaj Misha. De aztán eléggé elhagyta magát. Rachelt már jobban szeretem.
    (Andi)

    VálaszTörlés