2011. augusztus 19., péntek

Versace Versus

Sziasztok!
Végre sikerült összespórolnom elegendő pénzt a Versace - Versus parfümre :) Amint meg volt a pénz meg is rendeltem a Parfüm Pláza honlapjáról. Amelyiket én választottam az az 50 ml-s kiszerelés és 9 770 Ft-ba került. Ami nekem nagyon tetszett, hogy ha 1 parfümöt vagy 10 000 Ft felett vásárolsz nincs posta költség. És ezt nem csak úgy kiírják, hanem így is van! Tehát nekem nem kellett postaköltséget fizetnem. Ha jól emlékszem 3-5nap a szállítási idő és ezt is betartják :) Szóval csak pozitívumot tudok mondani erről az oldalról! Szerintem érdemes benézni! Én már tudom is mi lesz a következő amit megrendelek, szóval kezdődhet előröl a gyűjtögetés :)
Íme a gyönyörűség:






IMÁDOM :)

Ti rendeltetek már erről az oldalról?
Mit?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése