2011. augusztus 10., szerda

Rossmann Haul

Sziasztok!
Annyian írtátok már a saját blogotokban, hogy az Essence termékek le vannak akciózva. És én is akartam vásárolni tőlük. De nekem ez nem ment olyan egyszerűen :( Először Oroszlányon voltam a DM-ben de ott semmi nem volt leakciózva... Aztán pár napra rá mentem Tatabányára és elugrottam a Rossmann-ba és ott végre volt akció igaz nem minden, de nagyon sok minden le volt akciózva. Utána mentem a Vértes Center-be és az ottani DM-ben direkt megnéztem, hogy le vannak-e akciózva a termékek illetve csak meg akartam nézni, mert ott már nem is volt Essence márka...
Na de akkor most jöjjenek, azok amiket vettem:

 Norbi Update epres csoki :)
Én személy szerint eddig ilyet nem láttam a Rossmann-ba nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen
299 Ft
 Essence - Smokey Eyes ecset
Ilyet már sorsoltam ki a nyereményjátékomban de nekem még nem volt :(
De most, hogy így le volt árazva gondolkodás nélkül ment a kosaramba, remélem nekem is olyan jól be fog válni mint másoknak, akik annyi jót írtak róla :)
399 Ft
 Essence - Hegyező
Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul de nekem mindig kitörik a ceruza hegye ha próbálom kihegyezni... Remélem ezzel valamennyivel jobban fog menni. 
349 Ft
És itt feltennék nektek egy kérdést. Van egy Avonos gél állagú szemhéjtusom és az ilyen műanyag "ceruzában" van, szerintetek azt, hogy tudom kihegyezni?! Ilyen faragóval?!
Essence - Szájkontúr ceruza 09 Nude Coral
Még sosem volt szájkontúr ceruzám, remélem be fog válni :)
399 Ft

Essence - Colour & Go 52 Out Of My Mind
Annyira tetszik a színe ilyen tergeres :) Remélem valamennyire látszódik!
299 Ft

Ti láttátok, hogy a DM-be is le lenne akciózva az Essence márka?

xoxo

2 megjegyzés:

  1. A dm-ben még nincs akció, ott elvileg csak aug.11-től lesznek leárazva a termékek.
    Olyan gél állagú ceruzám nekem is volt, ilyen hegyezővel próbáltam kihegyezni, valamennyire sikerült is, de nem szerettem használni, ezért ki is dobtam. :/ De lehet ilyennel hegyezni, csak belehegyezel a műanyagba.

    VálaszTörlés
  2. Én is hasonlóképp jártam, de végül a Rossmannban találtam egy-két leakciózott essence terméket:)
    Ha van kedved,nézz be hozzám is:
    http://parafeminas.blogspot.com/

    VálaszTörlés