2011. augusztus 31., szerda

Mazsolás Kuglóf

Sziasztok!
Ma ismét egy receptet hoztam nektek! :) Ami nem mellesleg nagyon finom! :)
Vágjunk is bele:
Elöljáróban annyit, hogy nem kell annyi ideig sütni én is 50percre állítottam a sütőt és már kicsit megégett (de még így is fini volt) a másik ha szilikonos formátok van azt is vajazzátok ki és lisztezzétek be (én nem tettem és félig benne maradt a kuglóf :S) És még annyit, hogy morzsálódik. De ezek ellenére és biztos, hogy hamarosan újra elkészítem mert a családban mindenkinek nagyon ízlett!
A recept:

Hozzávalók:
- 25 deka zsiradék (vaj vagy margarin)
- 25 deka liszt
- 25 deka cukor
- 4 tojás
- fél zacskó sütőpor
- 1 zacskó vaníliás cukor
- 1 kiskanál fahéj
- 1 csipet só
- 10 deka mazsola vagy aszalt gyümölcsök
Elkészítés:
A vajat a cukorral kikavarom, majd beleütöm a tojásokat és a sütőporral és csipet sóval elkevert lisztet. Ízesítem fahéjjal, hozzáadom a mazsolát és egy kivajazott-kilisztezett formába öntöm, majd a 180 fokra előmelegített sütőben 60-70 perc alatt tűpróba készre sütöm.
Én kb 10dkg tora bevonót is tettem bele! :)
Jöjjön pár kép:








Amennyiben kipróbáljátok mindenképp jelezzetek, hogy sikerült! 

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése