2011. augusztus 24., szerda

DM

Sziasztok!
Képzeljétek, nem rég kaptam egy "fenyegető" levelet a DM-től, hogy túl sok pontom van a kártyámon és nem használom fel így ha nem használok fel legalább 100 pontot akkor törlik a kártyámról a 100 pontot. Vélemény? Azért én eléggé meglepődtem! Na szóval mentem a DM-be, ne hogy letöröljék a pontjaim, ha már összegyűjtöttem! De előtte a honlapon megnéztem, hogy mire lehet beváltani és én az utazó táskát választottam:
 Palmolive - Aroma Therapy Ylang Ylang illóolajjal és Írisz kivonattal 10ml
Silan - Aroma Therapy Perfume Pearls 70ml
Persil Color - Brilliance 75ml
Blend-a-med - 3D White fresh Extreme mint kiss 15ml
Colgate - Sensitive Pro-Relief 75ml
Wilkinson Sword - Xtreme3 Beauty 1db
JimJams - Fertőtlenítő nedves törlőkendő 15db-os
6 termékes 25%-os kuponfüzet
 100 pont és 1 Ft

És ha már DM akkor megnézem az akciós kosárkákat :) Találtam is valamit amit már szerettem volna:
Alverde - Gél ecset
699 Ft helyett 349 Ft-ba került.

Ti is kaptatok ilyen fenyegető levelet a DM-től?
Ti mire használjátok a DM pontjaitokat?

1 megjegyzés: