2011. augusztus 16., kedd

Az örök kérdés: Magassarkú vagy lapos talpú?

Sziasztok!
Szerintetek? Magas vagy lapos? Szerintem alkalomtól függ! Tudom tudom, hogy a magassarkú az igazán nőies, de én bármit csinálok akkor is egy idő után fáj benne a lábam :( Így amikor bulizni megyek általában mindig a lapos talpú cipellőmért nyúlok. Ti hogy vagytok ezzel? Mit tesztek, hogy ne fájjon a lábatok a magassarkúban egy hosszú buliban? Persze egy vacsorához naná, hogy a magassarkút veszem fel, ott még kibírom :D
Jöjjön pár kép
Magassarkúak:







Lapos talpúak:










Nos, ha választanotok kéne melyiket választanátok?
Magas vagy lapos?

xoxo

3 megjegyzés:

  1. Mindkettő egészségre igen káros, ezért egy közepes magasságú telitalpút választanák, de laposat semmiképpen, talán akkor már a magasat, én szeretem a színes virágos barnás csatos aranyos kis pipellőket :D de a laposat utálom

    VálaszTörlés
  2. én is lapos cipős lány vagyok, de most vettem egy szép, és kényelmes egybetalpú cipőt, szóval szerintem most egy ideig lehet ő elsz a kedvenc:)

    VálaszTörlés
  3. magas, telitalpúúúú <3 szexibbnek érzem magam:D

    VálaszTörlés