2011. július 5., kedd

Nyári ruha & overall

Sziasztok!
Igaz, sajnos nincs az a nagy meleg, de azért gondoltam nem árt bemutatnom pár nyári ruhát illetve overallt, ha mégis valami csoda folytán olyan nagy meleg lenne :) Nyári ruhákból elég sok féle van - szerencsére -. De nekem valahogy a maxi ruhák nem jönnek be, lehet azért mert én eleve nem vagyok valami vékony és szerintem a maxi ruhában még a vékonyak is nagyobbaknak tűnek nemhogy még én. Úgyhogy nekem csak térdig érő nyári ruhám van. És ahogy válogattam neten a képek közül szinte csak olyanok tetszettek :)
Na térjünk át a másik témára overall, hmmm ez is borzalmasan áll nekem :D :S Eleve nekem az a furi, hogy sokban nincs méret, mert, hogy az mindenkire jó :D :D :D Persze-persze mert az első emberke S-es ruhát hord a második meg L-est mégis ugyanaz a ruha - overall - jó rájuk és mindkettőn tök jól áll. Nevetséges! Nagyon szeretnék ilyen overallt, de nekem sajnos széles a csípőm és szerintem az overall még rádob az lapáttal... De nem adom fel, ha látok egy jót ami tetszik felpróbálom, hát ha az más lesz :) A remény hal meg utoljára!






Ezek a ruhák mind megállják magukat a munkahelyen vagy egy nyári kerti partyn! Legalább egy lapuljon a szekrényetekben!






Overallból bátran vegyetek színeset!


Nektek van otthon a szekrényetekben nyári ruha illetve overall?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése