2011. július 18., hétfő

Különleges cipők

Sziasztok!
Facebook-on nem rég fedeztem fel, hogy vannak "oldalak" ahol ruhákat, cipőket, ékszereket, táskákat lehet vásásrolni, rendelni. Találtam egy Hölgyeményt :) Dori's Shop néven. És nála rengeteg olyan cipőt, táskát találtam amik tetszenek. Ahogy nézegettem, hogy milyen színűek, stílusúak mind a cipők, mind a táskák arra a következtetésre jutottam, hogy valahonnan külföldről rendeli őket, mert Magyarországon ilyeneket nem lehet kapni (vagy én nem tudom hol, ha esetleg így lenne kérlek szóljatok, hogy hol lehet ilyen különleges dolgokat venni). Az árak sem olyan rémisztők átlagosan 8 000 Ft-ba kerülnek és persze gondolom a postaköltség. De még így is olcsóbban jön ki mintha a Deichmann-ba vennénk egy cipőt :D Most bemutatnék nektek pár - jó pár - cipőt amit én meg tudnék venni :) Egyet szerintem meg is fogok rendelni :)
Jöjjenek a képek:
























Ti rendeltetek már így facebook-on keresztül?
Esetleg pont ettől az eladótól?
Milyen tapasztalatotok volt?

2 megjegyzés:

  1. Woooow! Csodaszépek! Itt ámuldozok :DD
    Még sosem rendeltem a facebookról egyébként. De ha megbízhatóak az eladók, akkor tuti rendelek valami szépséget, ha tényleg jó áron vannak. Ennek az eladónak meg utánanézek a FB-on, mert ezek a cipők...!

    VálaszTörlés
  2. Ugye milyen gyönyörűek??? Ha rendelek, akkor én is írok egy bejegyzést, hogy mi hogy ment :)

    VálaszTörlés