2011. július 14., csütörtök

Harry Potter és a Halál eseklyéi 2

Sziasztok!
Nem tudom, hogy kit mennyire érint, de nemsokára itt a Harry Potter utolsó része. Holnap van a premier mi arra sajnos nem kaptunk már jegyet, de megyünk szombaton az az egy nap ide vagy oda :) Én bevallom, hogy talán egy könyvet olvastam el de az összes részt láttam :) Már nagyon várom az utolsót, így hogy nem olvastam nem tudom, hogy mi lesz a vége!
Egy kis előzetes, hát ha még valaki nem tudta, hogy megnézze-e vagy sem:

Ti mentek  moziba megnézni?

2 megjegyzés:

  1. Már alig várom!! :D Én olvastam az összes könyvet. Ajánlom nagyon, mert a filmekből sok minden kimaradt.

    VálaszTörlés
  2. Én holnap megyek,de nagyon bevagyok már zsongva:)Kíváncsi leszek milyen lesz 3D-ben:)Csatlakozom Emmához,ajánlom én is a könyveket,élmény olvasni!

    VálaszTörlés