2011. július 1., péntek

Falmatrica & új polcok

Sziasztok!
Ezt a bejegyzést már egyszer elkezdtem írni, csak Apukám épp akkor hozta a polcokat, hogy szereljük fel :) Nos akkor bele is vágnék az első dologba: Falmatrica. Tatán voltunk a Víz-Zene-Virág fesztiválon. Ahol van kirakódós vásár. Szeretem az ilyen vásárokat, szerintem itt sok egyedi, különleges dolgot lehet kapni. Nos én falmatricát vettem. A csomagoláson van webcím, de nem magyar (www.azdecor.cz) a falmatrica neve: Wall Sticker. Az én szobám rózsaszín már kb 2-3éve és gondoltam a pink pillangókkal milyen jól fellehetne dobni (szerintem sikerült is). Ezzel már el is árultam, hogy pink pillangós a falmatrica:
Erről már az egyiket leszedtük, késve jutott eszembe, hogy ez is lehetne egy bejegyzés, bocsánat!
Be kell, hogy valljam nem egyszerű mutatvány feltenni és nem is egyszemélyes mutatvány :D Ezek nagyon vékonyak, én azt hittem, hogy matrica szerűek, de annál sokkal sokkal vékonyabb és kicsit üveges a színűk, átláthatóságuk. Amennyiben valaki szeretné tudni, hogy kell feltenni (mert pl nem kapott hozzá használati utasítást az írjon nekem bátran!) Nekem nagyon tetszik!




Nos a következő téma: Polc illetve polcrendszer
Apukám igazán ügyes a famunkákban :) Igaz nem asztalos, de legalább olyan asztalt, szekrényt, ágyat, széket jelen esetben polcot és még sorolhatnám produkál. (ezért van szinte minden fából a szobámban :)) Át lett rendezve a szobám és új szekrényeket is kaptam (nincsen benne polc) így kellettek polcok is, hogy legyen hova tennem a csecsebecséimet :) Így neten keresgéltem és találtam két féle polcot ami meg tetszett. Nekem csak annyi volt a dolgom, hogy megmutattam Apukámnak a kívánt polcokat lemértem, hogy mekkora legyen stb. És Apukám megvalósította. Íme:


Nekem nagyon tetszik, főleg, hogy nem az a megszokott. Vélemény?
Szeretnétek szoba bemutatás bejegyzést, videót?

3 megjegyzés:

  1. Egy ezermester az apukád!nagyon klassz ez a megoldás!:)Jöhet bemutatós video,bejegyzés:)

    VálaszTörlés
  2. áh, de klasszak :) nagyon cuki ;)

    VálaszTörlés
  3. jajj pillangók:) nagyon tetszik :) jöhet a room tour:D

    VálaszTörlés