2011. július 15., péntek

35 személyes kérdés

Sziasztok!
Jöjjön ismét pár személyes kérdés, remélem nem untatlak Titeket velük :) Töltsétek ki Ti is, szórakoztató!


1. Melltartóban alszol?
Nem!
2. Zokniban alszol?
Csak ha nagyon hideg van, de este akkor is leveszem :D
3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Utálok egyedül aludni! Szerencsére nem is fordul elő túl sűrűn :)
4. Szereted a drámát?
Nem!
5. Lányos lány vagy?
Határozottan.
6. Kit öleltél meg utoljára?
Anyukámat.
7. Kicsi vagy nagy táska?
Attól függ hova.
8. Alacsony vagy??
Öööö, szerintem átlagos a magasságom, olyan 170 cm körül vagyok.
9. Szeretsz most valakit?
Sok mindenkit szeretek :)
10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Nem!
11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Nincs annyi ideig rajtam, hogy annyira piszkos legyen, hogy már zavarjon.  
12. Önteltnek tartod magad?
Néha igen.
13. Beöltözöl Halloweenkor?
Csak tököt faragunk a családdal :)
14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Ezt a kérdést nem értem :S
15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Huhhh sátoroztam egy hatalmas viharban :D Elég érdekes volt!
16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Igen :$
17. Pletykálnak rólad valamit?
Faluban lakom… Szerintem ezzel mindent elárultam xD
18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Becézve igen.
19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Bézs.
20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Nem a hajszínt figyelem.
21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Hmmm, tudjon elviselni egy igazit nőt :D Aki hisztizik, egyik pillanatban ezt akarja a következőben pedig teljesen mást, mert én ilyen vagyok!
22. Van most legjobb barátod?
Nincs… Csak barátaim vannak, szerintem mindenki átutazó!
23. Összetört már a szíved valaha?
Nem is egyszer… : (

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Igen, de szerintem sose csináltatnám meg.
25. Elégedett vagy az életeddel?

I
gen.
26. Csábították el már tőled a fiúdat?

Nem.
27. Ugrottál már ruhástul medencébe?

Nem.
28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?

Inkább lány.

29. Pofoztál már meg srácot?

Igen.
30. Mitől félsz a leginkább?

Sok mindentől félek, inkább fel sem sorolom!
31. Sírtad már magad álomba?

Igen.
32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?

Igen.
33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?

Igen hiszek benne!
34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?

Sosem!
35. Hiányzik most valaki?

A-a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése