2011. június 10., péntek

Új tonik

Sziasztok!
Kezdett fogni a Garnier tonikom és az is feltűnt, hogy így a melegben egyre zsírosabb az arcbőröm :( Nagyon hamar elkezd csillogni és én azt nagyon nem szeretem (szerintem senki!). Így új tonik után néztem. Már régebben használtam ilyen tonikot tini koromban amikor jóval problémásabb volt az arcbőröm. Igaz, hogy most nem olyan problémás bár lett pár pattanásom :S De az új tonik meghozta a várt hatást :) Nem csillog a homlokom (olyan hamar, mert egy idő után már semmi se segít :D), nem olyan zsíros érzetű az arcom és a pattanásaim is szépen "felszívódtak" :) :) :) Tehát aki ilyen problémával küzd, hogy: zsíros a bőre, vagy nyárra "erősebb" tonikot szeretne akkor itt a neki való:
Neutrogena Visibly Clear Blackhead Eliminating (mitesszereltávolító)
Kicsit összehasonlítanám a Garnier tonikommal. A Neutrogena erősebb, érzem ahogy hat a bőrömön - jó érzés hogy szó szerint érzem, hogy megtisztul az arcom. Kicsit erős a szaga, de nem vészes. És ami érdekes, hogy "koszós" lesz a vattapamacs (tehát még látható eredménye is van a hatékonyságának). Száraz bőrűeknek egyáltalán nem ajánlom! De akinek zsíros az arcbőre vagy olyan mint nekem nyáron zsíros, télen száraz annak teljes szívvel ajánlom nyárra! Télre én is biztos, hogy másikat fogok keresni, mert ez szerintem akkor többet ártana mint használna. Ára: 1 399 Ft és 200 ml és én a Rossmannban vásároltam


Ti ugyanazt a tonikot használjátok nyáron is mint télen?
Milyen tonikot használtok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése