2011. május 14., szombat

Mindennap használatos smink cuccok

Sziasztok!
Ma beavatlak Titeket a mindennapos hihetetlen gyors sminkelésem rejtelmeibe :D Nem szoktam túlzásba vinni. Általában csak egy "alap sminket" teszek fel. Jöjjenek a képek és közben elmondom a lépéseimet, hogy mit mi után csinálok:

1 lépés: Korrektorozás ( Essence-Forget it! 3in1)
Mint láthatjátok a képen a legtöbbet a szemeim alá kell használnom. Sajnos eléggé karikásak a szemeim :S De ezzel elég jól el lehet tüntetni! 
2 lépés: A szem kihuzása fekete (Essence-Long Lasting eye pencil: 01 Black Fever) vagy fehér (Essence-Kajal Pencil: 04 White) szemceruzával vagy szemhéjtust (Avon-Super Shock: Black) használok de akkor lealapozom a szemem (Alverde-Szemhéjpúder alapozó)
3 lépés: Púderezés (MaxFactor-Natural Minerals Alapozó: 55 Blushing Beige), kontúrozás (LeMax Colour-Arcpirosító gyöngy) és pirosítózás (Faberlic-Arcpirosító)
Ecsetek amiket használok (kivéve a púder felviteléhez, mert ahhoz azt a kicsi kabuki ecsetet használom amit kaptam hozzá). Az egyik ecsettel lesöprögetem a felesleget az arcomról (O'Connor: 14), kontúrozáshoz az ecset készletemből használom a ferde végűt, a pirosítóhoz pedig egy Avonos készletből használom a púder ecsetet.
4 lépés: Szempillaspirál (Rimmel-Glam'Eyes Mascara: 001 Black)
5 lépés: Rúzs (Rimmel-Lasting Finish Intense Wear: 006 Pink Blush, egy nagyon régi már minden szöveg lekopott róla...) vagy szájfény (Avon-Colortrend-Read my lips: Start Up Pink, Avon-Colortrend: Rasberry Lilac, Magic Visage)

Ti hogy sminkelitek magatokat a mindennapokban?

4 megjegyzés:

  1. Jó kis poszt lett.. :)

    Én úgy szoktam, hogy lealapozom az arcom, nagyon vékony rétegben.
    Majd alul és felül kihúzom a szememet feketével.
    És kifestem a szempillámat.
    Ennyi :)

    VálaszTörlés
  2. Én egy barna smokey-eyes szerűséget szoktam csinálni, ha vmi nagyon "extrát" akarok, akkor rendes smokey eyes, mivel sajnos nincs túl nagy fantáziám. :D

    VálaszTörlés
  3. Mindig máshogy:D mikor reggel felkelek egyből tudom hogy aznap milyen színű napom van :D

    VálaszTörlés
  4. ugyan így néz ki a forget it korrektorom, a rózsazsínből sok fogy, a zöldből kevés, a barnásból semennyi:D
    egyébként a mindennapokban is próbálok változtatgatni, meg azért általában a ruháimhoz sminkelem magam:)

    VálaszTörlés