2011. május 19., csütörtök

Esküvőre ruha, ha vendég vagy

Sziasztok!
Ki megy nyáron esküvőre? Én sajnos nem, de találtam egy jó kis cikket, ahol ruhákat mutatnak be, hogy mit viselj ha vendég vagy. Szerintem ez egy nagyon hasznos cikk, mert igazán nehéz eldönteni, hogy mibe menjen az ember kivéve ha koszorús lány. Most jöjjenek a tippek!
Ruha: Stradivarius, cipő: Esprit, táska: Tóth Bori, gyűrű: Kepp Showroom, nyaklánc: Reserved

 
Felső: H&M, nadrág: Reserved, magas sarkú cipő: Scholl, lapos talpú cipő: Tenntre Shoe Design, fülbevaló: Dorivisy
Itt megjegyezném, hogy én azt a lapos talpú cipőt nem hogy esküvőre, de sehova nem venném fel :D

Szoknya, gyűrű: H&M, blúz: Tóth Bori, táska: Anna Amélie, cipő: Rekavago


Ruha: H&M, táska: Anna Amélie, szandál: Vagabond, fülbevaló: Mango

Remélem tudtam segíteni annak aki megy esküvőre. Személyes véleményem szerint ezek nem csak esküvőkre hanem partykra is remek összeállítások! 

Nektek hogy tetszenek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése