2011. május 2., hétfő

40 személyes kérdés

Sziasztok!
A minap nézegettem Dorkasminkel YouTube oldalát és ott találtam egy ilyen személyes kérdéses videót. Gondoltam, hogy Ti is jobban megtudjatok ismerni én is kitöltöm :) Na nem is húzom tovább az időt, íme a "kérdőív":


1.) Mi az ami nélkül semmiképp nem hagyod el a házat?
A telefonjaim, pénztárcám és a kulcsom.

2.) Kedvenc smink márkám?
Igazából nincs, vannak olcsóbb és drágább smink cuccaim is és mindkettőben vannak nagyon jó dolgok.

3.) Kedvenc virágom?
Tulipán.

4.) Kedvenc ruhaboltom?
Ezzel is úgy vagyok mint a sminkekkel van Retro pulcsim is és van F&F-es nadrágom, szóval nem válogatok ami megtetszik és jól áll megveszem.

5.) Kedvenc parfümöm?
Most per pill a Versace Versus-ért fáj a szívem.

6.) Magas sarkú vagy lapos?
Alkalomtól függ.

7.) Jó jegyeid vannak általánosságban?
Csak akkor tanulok, ha már a nyakamon a vizsga, de akkor jó jegyeket szerzek, a hétköznapokban viszont mivel nem tanulok nem valami jók a jegyeim.

8.) Kedvenc színem?
Most újra szerelmes lettem a rózsaszínbe.

9.) Szoktál inni energiaitalt?
Egyre ritkábban.

10.) Szereted a gyümölcsleveket?
Igen, a Vilmos körte és a Kajszi barack a kedvencem.

11.) Szeretsz úszni?
Tudok, de nem kifejezetten.

12.) Villával eszed a sült krumplit?
Általában igen.

13.) Mi a kedven hidratálod?
Neutrogena.

14.) Szeretnél a jövőben férjhez menni?
Igen, de majd csak akkor ha már lesz állásom, autóm, házam és már kipróbáltuk az együtt élést. Biztosra szeretnék menni.

15.) Könnyen feltudnak idegesíteni?
Sajnos igen és haragtartó vagyok.

16.) Érdekel a szellemvadászat?
Nem.

17.) Van valamilyen fóbiád?
Nincs.

18.) Rágod a körmeidet?
Nem és sosem rágtam.

19.) Volt már halál közeli élményed?
Szerencsére nem.

20.) Kávézol?
Ha korán kelek igen.

21.) Milyen zenét hallgatsz most?
Hmmm…Ez egy nehéz kérdés! Elég vegyes: Children of Distance, Sp, Hien, Britney szóval mindenféle :D

22.) Mit ettél utoljára?
Most is eszem :D Még hozzá csokis kekszet.

23.) Ha kréta lennél milyen szín lennél?
Rózsaszín.

24.) Mit nézel meg először egy ellenkező nemű emberen?
A ruháit, stílusát arcát.

25.) Kedvenc üdítőm?
Gyümölcslevek.

26.) Kedvenc alkoholos italom?
Moito.

27.) Kedvenc hónapom?
Május, mert akkor már szép az idő de nincs az a dög meleg.

28.) Kedvenc ételem?
Általam elkészített, házi csirkés Kebab salátával és sült krumplival.

29.) Az utolsó film amit láttál?
Film…huh hát nem jut eszembe…Elég rég volt :S Inkább sorozatokat nézek, most szereztem meg a Narancs Vidék összes évadát így most az van állandó terítéken.

30.) Kedvenc napom az évben?
December 24, mert akkor csak a családommal lehetek.

31.) Elmersz hívni valakit randira?
Nem, biztos, hogy nem!

32.) Tél vagy nyár?
Nyár.

33.) Van tattoo-d?
Igen.

34.) Voltál már szerelmes?
Igen.

35.) Szerettél-e már valakit úgy, hogy sírtál érte?
Én majdnem mindenkit így szeretek. Nem szeretek/engedek sok mindenkit közel magamhoz de akit igen azt nagyon szeretem!

36.) Cipő méretem?
40-41.

37.) Kedvenc számom?
7.

38.) Beszélgetés téma amit utálok?
Az intim dolgok.

39.) Rossz tulajdonságaim?
Hamar ideges leszek, haragtartó vagyok, bosszúálló, sokat duzzogok.

40.) Hogy látom magam a jövőben?
Szeretném sikeres vállalkozóként.

Amennyiben van még valamilyen kérdésetek írjatok kommentet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése