2011. április 21., csütörtök

MAC Cosmetics

Sziasztok!
Egy remek hírem van csajok! :) Megérkeztek a TeSminked.hu -ra a MAC Cosmetics termékei. Most bemutatok nektek néhány dolgot, amit én szívesen megvennék és valamikor majd biztos be is fog következni :)
Szájfények:

Szemceruzák:

Szemhéjpúderek:


Alapozó és púder (egyben):
Arcpirosító:

Igazából korrektort szeretnék nagyon nagyon :) de azt még nem lehet kapni, remélem idővel majd lehet. De ezek a termékek is nagyon jók legalábbis nekem nagyon tetszenek!

Ti szoktatok MAC-et használni? Hol szerzitek be?

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én már rendeltem is, pontosan az első képen látható szájfényt, most várom a postás bácsit, h hozza, majd leírom mik a tapasztalataim.
    puszi

    VálaszTörlés
  2. nahh, megis hozta őt a postás, kipróbáltam és csúcszsuper! Engem MACfogott, biztosan fogok még 1-et venni.. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon sminkmániás vagyok, MAC alapozót használtam régebben és a Váci utcán vásároltam Budapesten, most egy Viva Glam Gaga szájfényre vagy rúzsra fáj a fogam. :)

    VálaszTörlés