2011. március 21., hétfő

Haul

Sziasztok!
A múltkori bejegyzésemben a Vértes Centeri éjszakai vásárlásról számoltam be nektek. Most megmutatom, hogy mit vásároltam ott. Másnap voltam a CBA Sztrádában és ott a Kik-ben vásároltam azt is megmutatom nektek. Azért együtt mert egyik helyen sem vásároltam sok mindent.
Visszatérve a Vértes Centeres éjszakai vásárlásra... Hát én nem voltam tőle elszállva! Alig volt valami ami le volt akciózva. Na és az a DJ.... :D
A Vértes Centerben:
A műfűvet és a 6 darab műtojást a DM-ben vásároltam
A műfű 199 Ft volt. A 6 darab tojás 499 Ft.
Ezt a méhecskés fölsőt a NewYorker-ben vásároltam
2 999 Ft helyett 1 500 Ft-ért
Most jöjjenek azok amiket a Kik-ben vásároltam:
Ez egy tojás alakú tál (ami a képen sajnos nem látszódik)
290 Ft
(Készülök a húsvétra :) )
Vettem 2 darab fekete takarót (130 cm x 170 cm)
Van két "retro" fotelem, de piros a huzatuk, ami nem megy a szobámhoz és gondoltam feketével letakarva karakteres része lesz a szobámnak. És így is lett nekem nagyon tetszik :)
Nyári papucs
1 299 Ft
Készülök a jó időre! :) Hideg időben mamuszt hordok nyáron pedig ilyesmi papucsot.
Van már egy ilyesmim de az kintre van és azt is nagyon szeretem. Ez lesz a bentim, nekem tetszik! Mostanában rá vagyok kattanva a rózsaszínre :P
Ezzel a papuccsal kapcsolatban még el szeretném nektek mondani, hogy ugyanilyet lehet kapni fehérben és feketében a Deichmann-ban 1 999 Ft-ért. Azért az a 700 Ft is pénz és a Kik-ben színesben van!
(Anyukámnak is tetszik, ő is akar egyet! :) )

Ti már vásárolgattok a jó időre?
Volt valaki a Vértes Centerben az éjszakai vásáron? Hogy tetszett?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése