2011. február 12., szombat

Smink, arcápolás haul

Sziasztok!

Ezt a bejegyzést nem is terveztem, de annyi jó dolgot vásárolgattam mostanában össze, hogy ezt meg kell veletek osztanom. Bele is vágok. Ebben lesznek smink cuccok, arcápolási cuccok, stb.
1.
Arcmaszkok (DM)
A legfelső (kék): Tisztító Holt-tengeri maszk 16 ml. 279 Ft
A középső (narancssárga): Mélytisztító lehúzható maszk 2x8 ml 279 Ft. Erről már tudok véleményt mondani mert Anyukámmal kipróbáltuk. NE VEGYÉTEK MEG! Erről nem tudok sajnos jót mondani. Eleve kicsit marja az arcot de a lehúzása valami kínszenvedés, fáj. És még nem is egybe jön le hanem darabokba...
Leghátsó: Holt-tengeri mélytisztító algás arcmaszk 2x5 ml 290 Ft (akciósan)
2.
Alverde rúzs (DM): 08 Beige Natur 399 Ft (akciósan)
Régóta szeretnék egy olyan rúzst ami "eltűnteti" a szám. Sajnos ez sem az a szín teljes mértékig, mert ez kicsit csillogós. De nem rossz, azért tetszik :)
3.
Kozmetikai szívacs (DM): 399 Ft 2db
Az Oriflame-ből rendeltem múltkor de azok nem jók, az Oriflame-st nem ajánlom, azok olyan vékonyak, hogy szétszakadnak amikor szedem le velük a felkent maszkot, sbt-t. De ez nagyon jó, vastag és még nagyobb is. Nekem bejött. Ajánlom!
4. 
Hajgumi (Tatabánya, Dózsakert Avonos bolt) 250 Ft/db
Szeretem az ilyen stílusú hajgumikat. Szerintem nagyon feldobják az egyszerű lófarkot. A fekete elegáns öltözékhez is jól megy.
5.
Szájfény (Tatabánya, Dózsakert Avonos bolt) 490 Ft
Magic Visage
Dobostorta illata van :D Nekem nagyon bejön a színe ilyen jegyes rózsaszín. Az íze nem valami jó, de legalább nem fogom lenyalni. Nem tapadós.
6.

Alapozó: MaxFactor Natural Minerals 
A tesminked.hu-ról rendeltem (két színt lehet csak rendelni én a világosabbat a Beige-t rendeltem) 4 000 Ft volt postaköltséggel, utánvétellel. Így is 1 800 Ft-ot spóroltam mintha megvettem volna a DM-ben. Ez azért szerintem durva. Tetszik, hogy por állagú ilyen alapozóm még nem volt, már nagyon kíváncsi vagyok és még, hogy ecset is volt hozzá külön jó. :) A tesminked.hu nálam jókora plusz pontot kap azért, mert csütörtök délután megrendeltem a terméket és még aznap feladták és másnap délelőtt már itt is volt. Sajnos ezt még nem volt lehetőségem kipróbálni, mert még csak ma kaptam kézhez. De amint kipróbáltam írok!

Ennyit mára. Remélem tetszenek, amiket vásároltam.
Amennyiben valamilyen kérdésetek, észrevételetek van kérlek írjatok!
Ti rendeltetek már a tesminked.hu-ról?

3 megjegyzés:

  1. tök jó az oldal most találtam rá:) csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én már rendeltem :D és olyan jó hogy olcsó, gyors, és minimális a postaköltség :D én W7 szemhéjfestékeket rendeltem, meg egy bourjois szájfényt :O

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, mindkettőtöknek a kommentet! :) Jó, hogy kapok visszajelzéseket :)
    Tündérke, milyen a bourjois szájfény?

    VálaszTörlés